Nivea Men Protect & Care After Shave Lotion Instant Refreshment
voda za britje po britju za normalno do suho kožo
Ni na zalogi

Nivea Men Protect & Care voda po britju After Shave Lotion Instant Refreshment je popoln spremljevalec za vsakega moškega, ki išče osvežujočo in negovalno izkušnjo po britju. Ta voda po britju je zasnovana tako, da vaši koži nudi takojšnje olajšanje in osvežitev, zahvaljujoč svoji edinstveni sestavi. Znamka Nivea je znana po svoji dolgi tradiciji v negi kože in telesa, linija Men pa je posebej razvita za potrebe moške kože.
Izdelek je idealen za vsakodnevno uporabo po britju, ko vaša koža potrebuje ne le pomiritev, ampak tudi hidratacijo. Njegova sestava pomaga preprečevati draženje in pordelost, kar boste cenili predvsem v hektičnih dneh, ko morate izgledati sveže in urejeno. Nivea Men Protect & Care je sinonim za kakovost in zanesljivost, ki si jo lahko privoščite vsak dan.
Ta izdelek je primeren za moške z normalno in suho kožo, ki iščejo učinkovito nego po britju.
Po britju nanesite majhno količino Nivea Men Protect & Care na dlani in nežno vmasirajte v kožo obraza in vratu. Izogibajte se predelu okoli oči. Uporabljajte redno za najboljše rezultate.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za obraz in telo |
| Destinacija | Za moške |
| Blagovna znamka | Nivea |
| Zbirka | Men |
| Podkolekcije | Protect & Care |
| Vrsta izdelka | britje kože, epilacija, odstranjevanje dlak |
| Velikost | 100 ml |
| Tip kože | Normalno, Suho |
| Učinek | Hidracija, Pomirjanje |
| Kategorija izdelka | Nega za obraz |
Vnetljivo., Preberite navodila in jih upoštevajte.
Beiersdorf AG
www.nivea.com
EAN: 4005808753475
NIVEA je ikonična nemška znamka za nego kože in telesa, ustanovljena leta 1911 v Hamburgu pod okriljem podjetja Beiersdorf. Za njenim nastankom stojijo podjetnik Oscar Troplowitz, kemik Isaac Lifschütz in dermatolog Paul Gerson Unna, ki so skupaj razvili prvo stabilno vlažilno kremo na svetu – legendarno NIVEA Creme. Ime znamke izhaja iz latinske besede „nivea“, kar pomeni „snežno bela“, kar se nanaša na barvo prvotne kreme. Iz prvotnega enega izdelka za nego kože se je v 20. stoletju razvila globalna znamka, ki je razširila svojo ponudbo od klasične modre pločevinke do široke palete izdelkov za vsakodnevno nego kože celotnega telesa.
Filozofija NIVEA temelji na združevanju dermatološko preverjene učinkovitosti, nežnosti do kože in dostopnosti za širok spekter kupcev. Znamka dolgoročno vlaga v raziskave strukture in potreb kože ter razvija formule, ki spoštujejo njeno naravno pH in zaščitno pregrado. V mnogih linijah se osredotoča na nežno sestavo, minimizacijo dražečih snovi in poudarek na prijaznosti, vključno z izdelki brez alkohola ali s skrbnimi olji. Kreativni koncept znamke se opira na motiv bližine, dotika in vsakodnevnih ritualov – od ikoničnih kampanj z modro pločevinko do sodobne komunikacije na družbenih omrežjih, kjer NIVEA poudarja naravno lepoto, skrb za sebe in svoje bližnje.
V asortimanu NIVEA za področje lepote in nege telesa prevladujejo predvsem izdelki, kot so losjoni in kreme za telo, geli za tuširanje, balzami po britju, kreme za roke, pa tudi široka ponudba deodorantov in antiperspirantov v spreju, kroglični in trdni obliki. Priljubljene so na primer kolekcije NIVEA Fresh ali NIVEA Rose Touch, ki združujejo zanesljivo zaščito s prijetnim vonjem in lahko teksturo, primerno za vsakodnevno uporabo v različnih volumnah – od praktičnih potovalnih pakiranj do klasičnih 150ml sprejev. Znamka redno prihaja z novimi vonji in omejenimi izdajami deodorantov in nege telesa, ki se odzivajo na aktualne trende v parfumeriji in potrebah kože. Zaradi kombinacije zaupanja vredne tradicije, nežnih vonjev in široke izbire izdelkov je NIVEA idealna izbira za tiste, ki iščejo zanesljivo vsakodnevno nego telesa, ki združuje udobje, čistočo in naravno svežino.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00