Paco Rabanne 1 Million
Toaletna voda za moške
Ni na zalogi

Paco Rabanne predstavlja ikonično linijo 1 Million, ki pooseblja luksuz, samozavest in moško eleganco. Ta toaletna voda je sinonim za uspeh in prestiž, kar je razvidno že iz njenega zlatega flakona, ki spominja na zlato palico. Dišava 1 Million je citrusna, kar jo naredi svežo in energično, idealno za moške, ki želijo pustiti nepozaben vtis.
V uvodnih notah vas pozdravi osvežujoča kombinacija mete, mandarine in grenivke, ki dišavi dodajo iskro in svežino. Srce dišave je polno presenečenj z nežnimi notami vrtnice, ki so harmonično povezane z aromatičnimi akcenti in cimetom. Ta kontrast odlično poudari moško moč in eleganco. Osnova dišave je sestavljena iz lesenih akordov, pačulija, usnja in ambre, ki toaletni vodi dodajo globino in čutnost.
Paco Rabanne 1 Million je popolna izbira za večerne dogodke ali trenutke, ko želite biti v središču pozornosti. To je dišava, ki poudarja karizmo in neustavljivost vsakega moškega, ne glede na to, ali gre za pomemben poslovni sestanek ali večerno gala. S to dišavo se boste vedno počutili kot milijon."
Nanesite Paco Rabanne 1 Million toaletno vodo neposredno na pulzne točke, kot so vrat, zapestja in za ušesi, kjer je koža toplejša in se dišava bolje razvije. Za intenzivnejši učinek lahko dišavo nanesete v plasteh z drugimi izdelki iz iste linije, kot sta gel za prhanje ali deodorant. Izogibajte se neposrednemu stiku z očmi in hranite flakon na hladnem, suhem mestu, da ohranite kakovost dišave čim dlje.
Vodja grenivka, mandarina, meta
Srce aromatične note, cimet, vrtnica
Ozadje ambra, leseni akord, pačuli, usnje
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
ANTONIO PUIG S.A
www.rabanne.com
EAN: 3349666007891
Paco Rabanne je ikonična znamka, ki izvira iz Španije, njen zgodba pa se je začela pisati leta 1966, ko jo je ustanovil Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo. Paco Rabanne, po izobrazbi arhitekt, je v svet mode in parfumov prenesel svojo drznost eksperimentirati in prestopati meje tradicionalnega oblikovanja. Prva kolekcija, ki je uporabljala netradicionalne materiale, kot sta kovina in plastika, je povzročila pravo senzacijo v Parizu in začela pot znamke med pionirje modnega in lepotnega industrije. Ključni mejnik je bil debut parfuma Calandre leta 1969 in kasneje tudi predstavitev legendarnega vonja 1 Million, ki je spremenil svet moških parfumov.
Filozofija Paco Rabanne temelji na kombinaciji nekonvencionalnosti, drznosti in futurizma. Znamka se ne boji rušiti stereotipov in prinašati v svet lepote in mode nove impulze in sveže ideje. V ustvarjanju se odraža navdih umetnosti, arhitekture in moderne tehnologije, kar je vidno ne le v oblikovanju stekleničk, temveč tudi v originalnem slogu modnih kolekcij. Trajnost in etični pristop igrata vedno večjo vlogo – znamka se osredotoča na inovativne materiale in transparentnost proizvodnje. Prepoznavni obrazi kampanj so postale svetovne zvezde, kot sta Dua Lipa in Nick Jonas, stil komunikacije na družbenih omrežjih pa je v duhu samozavesti in izvirnosti.
V ponudbi Paco Rabanne prevladujejo predvsem parfumi, ki so postali kultni po vsem svetu – od slavne linije 1 Million do ženske kolekcije Lady Million, pa vse do modernih vonjev Invictus in Olympea. Znamka ponuja tudi izdelke za nego telesa in las, kozmetične darilne sete ter v modni diviziji brezčasne dodatke in nakit. Ikonični izdelki, kot je 1 Million v 100 ml, so med najbolj iskanimi darili in osebnimi izbirami kupcev skozi generacije. Omejene izdaje in posebne kolekcije pogosto nastajajo v sodelovanju z umetniki in znanimi osebnostmi, kar krepi edinstven značaj znamke. Paco Rabanne je idealna izbira za tiste, ki iščejo izjemnost, izvirnost in želijo izraziti svoj stil brez kompromisov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00