Paco Rabanne 1 Million 100 ml
voda za britje po britju za moške

Odkrijte ikonično vodo po britju iz kolekcije 1 Million priznanega proizvajalca Paco Rabanne. Ta dišava je utelešenje luksuza in elegance, kar se odraža v vsakem detajlu. Paco Rabanne je znan po svojem drznosti in inovativnem pristopu k modi in parfumom, in 1 Million ni izjema. Ta citrusna kompozicija je idealna za sodobnega moškega, ki si želi prefinjenega in karizmatičnega vtisa.
Dišava se začne s svežimi toni grenivke, mete in mandarine, ki takoj prebudijo vaša čutila. Srce dišave sestavlja harmonična mešanica vrtnice, aromatičnih tonov in cimeta, ki dodajajo globino in prefinjenost. Osnova pa pušča nepozaben pečat z lesnim akordom, usnjem, ambro in pačulijem. Ta voda po britju je popolna izbira za večerne dogodke ali pomembna poslovna srečanja, ko želite pustiti močan vtis.
Paco Rabanne 1 Million je več kot le dišava; je simbol uspeha in samozavesti. Vsaka uporaba vam daje občutek ekskluzivnosti in edinstvenosti. Ta izdelek je tudi odlična darila za moške, ki cenijo kakovost in stil. Z 1 Million boste postali središče pozornosti in izžarevali karizmo, ki je neustavljiva.
Za najboljše rezultate nanesite vodo po britju na čisto in suho kožo po britju. Nalijte majhno količino v dlani in nežno vmasirajte na obraz in vrat. Izogibajte se stiku z očmi in morebitnimi razdraženimi predeli kože. Ta ritual ne bo le pomiril kože, ampak jo tudi odišavil s prepoznavno dišavo 1 Million, ki vas bo spremljala ves dan.
Vodja grenivka, mandarina, meta
Srce aromatične note, cimet, vrtnica
Ozadje ambra, leseni akord, pačuli, usnje
Vnetljivo., Preberite navodila in jih upoštevajte.
ANTONIO PUIG S.A
www.rabanne.com
EAN: 3349666007983
Paco Rabanne je ikonična znamka, ki izvira iz Španije, njen zgodba pa se je začela pisati leta 1966, ko jo je ustanovil Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo. Paco Rabanne, po izobrazbi arhitekt, je v svet mode in parfumov prenesel svojo drznost eksperimentirati in prestopati meje tradicionalnega oblikovanja. Prva kolekcija, ki je uporabljala netradicionalne materiale, kot sta kovina in plastika, je povzročila pravo senzacijo v Parizu in začela pot znamke med pionirje modnega in lepotnega industrije. Ključni mejnik je bil debut parfuma Calandre leta 1969 in kasneje tudi predstavitev legendarnega vonja 1 Million, ki je spremenil svet moških parfumov.
Filozofija Paco Rabanne temelji na kombinaciji nekonvencionalnosti, drznosti in futurizma. Znamka se ne boji rušiti stereotipov in prinašati v svet lepote in mode nove impulze in sveže ideje. V ustvarjanju se odraža navdih umetnosti, arhitekture in moderne tehnologije, kar je vidno ne le v oblikovanju stekleničk, temveč tudi v originalnem slogu modnih kolekcij. Trajnost in etični pristop igrata vedno večjo vlogo – znamka se osredotoča na inovativne materiale in transparentnost proizvodnje. Prepoznavni obrazi kampanj so postale svetovne zvezde, kot sta Dua Lipa in Nick Jonas, stil komunikacije na družbenih omrežjih pa je v duhu samozavesti in izvirnosti.
V ponudbi Paco Rabanne prevladujejo predvsem parfumi, ki so postali kultni po vsem svetu – od slavne linije 1 Million do ženske kolekcije Lady Million, pa vse do modernih vonjev Invictus in Olympea. Znamka ponuja tudi izdelke za nego telesa in las, kozmetične darilne sete ter v modni diviziji brezčasne dodatke in nakit. Ikonični izdelki, kot je 1 Million v 100 ml, so med najbolj iskanimi darili in osebnimi izbirami kupcev skozi generacije. Omejene izdaje in posebne kolekcije pogosto nastajajo v sodelovanju z umetniki in znanimi osebnostmi, kar krepi edinstven značaj znamke. Paco Rabanne je idealna izbira za tiste, ki iščejo izjemnost, izvirnost in želijo izraziti svoj stil brez kompromisov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00