Paco Rabanne Black XS L'Exces for Him
Toaletna voda za moške

Toaletna voda Paco Rabanne Black XS L'Exces for Him je utelešenje moderne elegance in drznosti. Ta dišava, oblikovana za moške, ki si upajo izstopati, združuje sveže citrusne note z globokimi lesnimi toni. Paco Rabanne, znan po ustvarjanju edinstvenih in drznih dišav, s to edicijo premika meje in ponuja neustavljivo izkušnjo za vse čute.
Dišava se začne s sijočo kombinacijo sivke in limone Amalfi, ki ustvarjata svež in energičen uvod. Ko se dišava razvija, v ospredje stopi srce, sestavljeno iz morskih tonov in eksotičnega papirusovega lesa nagarmote, kar dišavi doda skrivnosten in očarljiv značaj. Osnovne note so zgrajene na pačuliju in amberju, kar celotni kompoziciji zagotavlja globino in čutnost.
Ta toaletna voda je idealna izbira za večerne dogodke ali posebne priložnosti, kjer želite pustiti trajen vtis. Je dišava, ki poudarja osebnost in izraža samozavest, bodisi na luksuzni zabavi ali romantičnem zmenku. Black XS L'Exces for Him je simbol moderne moškosti z pridihom upora.
Za maksimalen učinek nanesite toaletno vodo Paco Rabanne Black XS L'Exces for Him na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Te točke telesa oddajajo toploto, ki pomaga, da se dišava bolje razvije in traja dlje časa. Za intenzivnejšo izkušnjo lahko dišavo nanesete tudi na oblačila, vendar pazite, da so to le naravni materiali, ki bolje absorbirajo dišavo. Shranjujte stekleničko na hladnem in suhem mestu, da ohrani svojo kakovost in svežino.
Vodja limona Amalfi, sivka
Srce morske note, papirusov les Nagarmota
Ozadje ambra, pačuli
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
ANTONIO PUIG S.A
www.rabanne.com
EAN: 3349668514809
Paco Rabanne je ikonična znamka, ki izvira iz Španije, njen zgodba pa se je začela pisati leta 1966, ko jo je ustanovil Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo. Paco Rabanne, po izobrazbi arhitekt, je v svet mode in parfumov prenesel svojo drznost eksperimentirati in prestopati meje tradicionalnega oblikovanja. Prva kolekcija, ki je uporabljala netradicionalne materiale, kot sta kovina in plastika, je povzročila pravo senzacijo v Parizu in začela pot znamke med pionirje modnega in lepotnega industrije. Ključni mejnik je bil debut parfuma Calandre leta 1969 in kasneje tudi predstavitev legendarnega vonja 1 Million, ki je spremenil svet moških parfumov.
Filozofija Paco Rabanne temelji na kombinaciji nekonvencionalnosti, drznosti in futurizma. Znamka se ne boji rušiti stereotipov in prinašati v svet lepote in mode nove impulze in sveže ideje. V ustvarjanju se odraža navdih umetnosti, arhitekture in moderne tehnologije, kar je vidno ne le v oblikovanju stekleničk, temveč tudi v originalnem slogu modnih kolekcij. Trajnost in etični pristop igrata vedno večjo vlogo – znamka se osredotoča na inovativne materiale in transparentnost proizvodnje. Prepoznavni obrazi kampanj so postale svetovne zvezde, kot sta Dua Lipa in Nick Jonas, stil komunikacije na družbenih omrežjih pa je v duhu samozavesti in izvirnosti.
V ponudbi Paco Rabanne prevladujejo predvsem parfumi, ki so postali kultni po vsem svetu – od slavne linije 1 Million do ženske kolekcije Lady Million, pa vse do modernih vonjev Invictus in Olympea. Znamka ponuja tudi izdelke za nego telesa in las, kozmetične darilne sete ter v modni diviziji brezčasne dodatke in nakit. Ikonični izdelki, kot je 1 Million v 100 ml, so med najbolj iskanimi darili in osebnimi izbirami kupcev skozi generacije. Omejene izdaje in posebne kolekcije pogosto nastajajo v sodelovanju z umetniki in znanimi osebnostmi, kar krepi edinstven značaj znamke. Paco Rabanne je idealna izbira za tiste, ki iščejo izjemnost, izvirnost in želijo izraziti svoj stil brez kompromisov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00