Paco Rabanne Invictus Platinum
parfumirana voda za moške
50 ml za 89,94 €
Na zalogi, sreda 17. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
89,94 €

Paco Rabanne prinaša v svet moških dišav edinstveno izkušnjo s kolekcijo Invictus Platinum. Ta parfum je praznovanje moči in odločnosti, idealen za moške, ki želijo pustiti nepozaben vtis. Dišava se odpre s svežimi toni absinta in grenivke, ki takoj pritegnejo in spodbudijo čute. Ta uvod je kot vdih svežega zraka, ki vas potegne v svet, kjer je vse mogoče.
V srcu dišave je harmonična kombinacija sivke in mete. Ti dve sestavini dodajata parfumu subtilno eleganco in energijo, ki je diskretno zapeljiva. Sivka prinaša mir in ravnovesje, medtem ko meta dišavi dodaja moderno svežino. Ta dišava je idealna za večerne dogodke in posebne priložnosti, kjer želite zasijati.
Osnova dišave so lesni toni pačulija in ciprese, ki dišavi dajejo globino in značaj. Invictus Platinum je popolna izbira za moške, ki cenijo tradicijo, a hkrati imajo pogum odkrivati nove poti. Paco Rabanne s to dišavo znova dokazuje, da zna združiti klasiko z modernimi elementi, kar to dišavo naredi nujno za vsako zbirko.
Nanesite Invictus Platinum parfumsko vodo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi, da se dišava sprošča ves dan. Za dolgotrajen učinek nanesite dišavo takoj po prhanju, ko je koža še vlažna. Izogibajte se drgnjenju zapestij skupaj, da ne poškodujete plasti dišave. Tako boste lahko uživali v popolni globini vsake faze dišave, od sveže glave do lesne osnove.
Vodja absint, grenivka
Srce meta, sivka
Ozadje cipres, pačuli
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
ANTONIO PUIG S.A
www.rabanne.com
EAN: 3349668599080
Paco Rabanne je ikonična znamka, ki izvira iz Španije, njen zgodba pa se je začela pisati leta 1966, ko jo je ustanovil Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo. Paco Rabanne, po izobrazbi arhitekt, je v svet mode in parfumov prenesel svojo drznost eksperimentirati in prestopati meje tradicionalnega oblikovanja. Prva kolekcija, ki je uporabljala netradicionalne materiale, kot sta kovina in plastika, je povzročila pravo senzacijo v Parizu in začela pot znamke med pionirje modnega in lepotnega industrije. Ključni mejnik je bil debut parfuma Calandre leta 1969 in kasneje tudi predstavitev legendarnega vonja 1 Million, ki je spremenil svet moških parfumov.
Filozofija Paco Rabanne temelji na kombinaciji nekonvencionalnosti, drznosti in futurizma. Znamka se ne boji rušiti stereotipov in prinašati v svet lepote in mode nove impulze in sveže ideje. V ustvarjanju se odraža navdih umetnosti, arhitekture in moderne tehnologije, kar je vidno ne le v oblikovanju stekleničk, temveč tudi v originalnem slogu modnih kolekcij. Trajnost in etični pristop igrata vedno večjo vlogo – znamka se osredotoča na inovativne materiale in transparentnost proizvodnje. Prepoznavni obrazi kampanj so postale svetovne zvezde, kot sta Dua Lipa in Nick Jonas, stil komunikacije na družbenih omrežjih pa je v duhu samozavesti in izvirnosti.
V ponudbi Paco Rabanne prevladujejo predvsem parfumi, ki so postali kultni po vsem svetu – od slavne linije 1 Million do ženske kolekcije Lady Million, pa vse do modernih vonjev Invictus in Olympea. Znamka ponuja tudi izdelke za nego telesa in las, kozmetične darilne sete ter v modni diviziji brezčasne dodatke in nakit. Ikonični izdelki, kot je 1 Million v 100 ml, so med najbolj iskanimi darili in osebnimi izbirami kupcev skozi generacije. Omejene izdaje in posebne kolekcije pogosto nastajajo v sodelovanju z umetniki in znanimi osebnostmi, kar krepi edinstven značaj znamke. Paco Rabanne je idealna izbira za tiste, ki iščejo izjemnost, izvirnost in želijo izraziti svoj stil brez kompromisov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00