Paco Rabanne Invictus 100 ml
voda za britje po britju za moške
100 ml za 47,59 €
Na zalogi 2 kos, torek 16. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
47,59 €

Paco Rabanne, ikonična znamka, znana po svojem drznem in inovativnem pristopu, predstavlja dišavo Invictus, ki je utelešenje moči in moškosti. Ta voda po britju s prostornino 100 ml je namenjena moškim, ki želijo poudariti svojo karizmatično osebnost in hkrati osvežiti ter poživiti svojo kožo. Invictus je praznovanje zmage, kar se odraža tudi v njegovem imenu, ki v latinščini pomeni ‚nepremagljiv‘.
Sestava te dišave je skrbno izbrana, da ustvari edinstveno doživetje. Glavne note grenivke in morskih tonov zagotavljajo osvežujoč začetek, ki spominja na poletno jutro ob morju. V srcu se prepletajo lovorjev list, hedion in jasmin, kar daje dišavi nežno, a hkrati privlačno globino. Osnovne note pčulija, hrastovega lesa, lesa Guaiac in prave ambre zagotavljajo dolgotrajen vtis, ki je čuten in moški.
Ta voda po britju je idealna izbira za moške, ki želijo pustiti nepozaben vtis v profesionalnem okolju ali na večernih družabnih dogodkih. Kombinacija citrusnih in lesnih tonov zagotavlja eleganco in samozavest v vsaki situaciji.
Za najboljše rezultate nanesite Paco Rabanne Invictus vodo po britju na sveže obrito kožo. Nežno masirajte, da se dišava enakomerno razporedi in hkrati pomiri kožo po britju. Ta osvežujoč eliksir ne le da vaši koži potrebno hidracijo, temveč zagotavlja tudi občutek svežine in samozavesti skozi ves dan. Za daljše trajanje dišave priporočamo nanos na pulzirajoča mesta, kot so zapestja in vrat.
Vodja grenivka, morske note
Srce hedion, jasmin, lovorjev list
Ozadje hrastov les, les Guaiac, pačuli, prava ambra
Vnetljivo., Preberite navodila in jih upoštevajte.
ANTONIO PUIG S.A
www.rabanne.com
EAN: 3349668515714
Paco Rabanne je ikonična znamka, ki izvira iz Španije, njen zgodba pa se je začela pisati leta 1966, ko jo je ustanovil Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo. Paco Rabanne, po izobrazbi arhitekt, je v svet mode in parfumov prenesel svojo drznost eksperimentirati in prestopati meje tradicionalnega oblikovanja. Prva kolekcija, ki je uporabljala netradicionalne materiale, kot sta kovina in plastika, je povzročila pravo senzacijo v Parizu in začela pot znamke med pionirje modnega in lepotnega industrije. Ključni mejnik je bil debut parfuma Calandre leta 1969 in kasneje tudi predstavitev legendarnega vonja 1 Million, ki je spremenil svet moških parfumov.
Filozofija Paco Rabanne temelji na kombinaciji nekonvencionalnosti, drznosti in futurizma. Znamka se ne boji rušiti stereotipov in prinašati v svet lepote in mode nove impulze in sveže ideje. V ustvarjanju se odraža navdih umetnosti, arhitekture in moderne tehnologije, kar je vidno ne le v oblikovanju stekleničk, temveč tudi v originalnem slogu modnih kolekcij. Trajnost in etični pristop igrata vedno večjo vlogo – znamka se osredotoča na inovativne materiale in transparentnost proizvodnje. Prepoznavni obrazi kampanj so postale svetovne zvezde, kot sta Dua Lipa in Nick Jonas, stil komunikacije na družbenih omrežjih pa je v duhu samozavesti in izvirnosti.
V ponudbi Paco Rabanne prevladujejo predvsem parfumi, ki so postali kultni po vsem svetu – od slavne linije 1 Million do ženske kolekcije Lady Million, pa vse do modernih vonjev Invictus in Olympea. Znamka ponuja tudi izdelke za nego telesa in las, kozmetične darilne sete ter v modni diviziji brezčasne dodatke in nakit. Ikonični izdelki, kot je 1 Million v 100 ml, so med najbolj iskanimi darili in osebnimi izbirami kupcev skozi generacije. Omejene izdaje in posebne kolekcije pogosto nastajajo v sodelovanju z umetniki in znanimi osebnostmi, kar krepi edinstven značaj znamke. Paco Rabanne je idealna izbira za tiste, ki iščejo izjemnost, izvirnost in želijo izraziti svoj stil brez kompromisov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00