Paco Rabanne Pour Homme
Toaletna voda za moške
Ni na zalogi

Paco Rabanne, ikonična znamka, znana po inovativni in drzni modi, moškim po vsem svetu prinaša pridih elegance in samozavesti s svojo linijo Pour Homme. Ta toaletna voda je praznovanje klasične moškosti z modernim pridihom. Uravnotežena sestava lesenih tonov skriva bogastvo narave in prefinjenost, ki je posebej primerna za večerne družabne dogodke ali pomembne poslovne sestanke.
Sestava dišave Paco Rabanne Pour Homme je skrbno premišljena, da poudari njeno izjemno globino in intenzivnost. Dišava se začne s svežino žajblja, energičnega brazilskega rožnatega lesa in aromatičnega rožmarina. Ti toni gladko prehajajo v srce, sestavljeno iz cvetličnih akcentov geranije in sivke, ki jih dopolnjujejo rahlo kisle barberry jagode. V osnovi dišave prevladujejo topli in čutni toni ambre, hrastovega lesa in mošusa, ki so zmehčani s sladkim dotikom medu.
Ta 30 ml toaletna voda je idealen spremljevalec za moškega, ki želi izraziti svojo močno a hkrati nežno osebnost. To je dišava, ki postane neločljiv del vaše dnevne rutine, ne glede na to, ali ste na poti v pisarno ali na večerne dogodivščine. Paco Rabanne Pour Homme ni le parfum, ampak tudi izraz stila in okusa.
Nanesite Paco Rabanne Pour Homme toaletno vodo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi, kjer se dišava najbolje razvije. Za dolgotrajen učinek je priporočljivo nanesti dišavo neposredno po prhanju, ko je koža čista in navlažena. Izogibajte se drgnjenju zapestij skupaj, da ne poškodujete dišavnih molekul. Stekleničko shranite na suhem in hladnem mestu, da ohranite njeno kakovost čim dlje.
Vodja brazilski rožnati les, rožmarin, žajbelj
Srce jagodičje česmina, muškatno drevo, sivka
Ozadje ambra, hrastov les, med, mošus
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
ANTONIO PUIG S.A
www.rabanne.com
EAN: 3349668021642
Paco Rabanne je ikonična znamka, ki izvira iz Španije, njen zgodba pa se je začela pisati leta 1966, ko jo je ustanovil Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo. Paco Rabanne, po izobrazbi arhitekt, je v svet mode in parfumov prenesel svojo drznost eksperimentirati in prestopati meje tradicionalnega oblikovanja. Prva kolekcija, ki je uporabljala netradicionalne materiale, kot sta kovina in plastika, je povzročila pravo senzacijo v Parizu in začela pot znamke med pionirje modnega in lepotnega industrije. Ključni mejnik je bil debut parfuma Calandre leta 1969 in kasneje tudi predstavitev legendarnega vonja 1 Million, ki je spremenil svet moških parfumov.
Filozofija Paco Rabanne temelji na kombinaciji nekonvencionalnosti, drznosti in futurizma. Znamka se ne boji rušiti stereotipov in prinašati v svet lepote in mode nove impulze in sveže ideje. V ustvarjanju se odraža navdih umetnosti, arhitekture in moderne tehnologije, kar je vidno ne le v oblikovanju stekleničk, temveč tudi v originalnem slogu modnih kolekcij. Trajnost in etični pristop igrata vedno večjo vlogo – znamka se osredotoča na inovativne materiale in transparentnost proizvodnje. Prepoznavni obrazi kampanj so postale svetovne zvezde, kot sta Dua Lipa in Nick Jonas, stil komunikacije na družbenih omrežjih pa je v duhu samozavesti in izvirnosti.
V ponudbi Paco Rabanne prevladujejo predvsem parfumi, ki so postali kultni po vsem svetu – od slavne linije 1 Million do ženske kolekcije Lady Million, pa vse do modernih vonjev Invictus in Olympea. Znamka ponuja tudi izdelke za nego telesa in las, kozmetične darilne sete ter v modni diviziji brezčasne dodatke in nakit. Ikonični izdelki, kot je 1 Million v 100 ml, so med najbolj iskanimi darili in osebnimi izbirami kupcev skozi generacije. Omejene izdaje in posebne kolekcije pogosto nastajajo v sodelovanju z umetniki in znanimi osebnostmi, kar krepi edinstven značaj znamke. Paco Rabanne je idealna izbira za tiste, ki iščejo izjemnost, izvirnost in želijo izraziti svoj stil brez kompromisov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00