Paco Rabanne Ultrared
parfumirana voda za ženske
Ni na zalogi

Paco Rabanne prinaša svež dah inovacije in elegance v obliki parfumske vode iz linije Ultrared. Ta izjemen kos je popolna izbira za ženske, ki iščejo vonj, ki poudari njihovo čutnost in edinstvenost. Ultrared se ponaša s cvetlično sestavo, ki združuje sladkost in intenzivnost ter ustvarja nepozabno izkušnjo. Vonj je idealen za večerne dogodke ali romantično večerjo, kjer želite zasijati.
Vonj se začne s svežim in sadnim uvodom, kjer se v glavi parfuma pojavijo eksplozije sladke jagode in sočnega rdečega ribeza. Ta sadna harmonija prehaja v srce vonja, kjer se razvije omamni jasmin, dopolnjen s pikantnimi toni sladkega korena in zvezdastega janeža. Ne manjka niti nežen pridih sladkega žužuja, kar daje vonju povsem edinstven značaj.
Osnova vonja temelji na toplih in čutnih tonih cedre in vanilije, ki zagotavljajo dolgotrajen učinek ter vonju dajejo globino in moč. Zaradi svoje premišljene sestave je Paco Rabanne Ultrared ne samo čudovito uravnotežen vonj, temveč tudi zanesljiv spremljevalec za vsako žensko, ki želi poudariti svojo izjemnost.
Za največji učinek nanesite Paco Rabanne Ultrared na kožo na mestih, kjer čutite utrip, kot so zapestja, vrat in dekolte. S tem zagotovite, da se bo vonj razvijal naravno in postopoma. Za daljšo obstojnost vonja lahko pred nanosom parfuma uporabite nevtralno kremo za telo, kar bo pomagalo, da se vonj bolje oprime kože. Ta parfum je odlična izbira za večerne dogodke, ko želite pustiti nepozaben vtis.
Vodja jagoda, rdeči ribez
Srce badijan, jasmin, sladki koren, žužu
Ozadje cedra, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
ANTONIO PUIG S.A
www.rabanne.com
EAN: 3349668506750
Paco Rabanne je ikonična znamka, ki izvira iz Španije, njen zgodba pa se je začela pisati leta 1966, ko jo je ustanovil Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo. Paco Rabanne, po izobrazbi arhitekt, je v svet mode in parfumov prenesel svojo drznost eksperimentirati in prestopati meje tradicionalnega oblikovanja. Prva kolekcija, ki je uporabljala netradicionalne materiale, kot sta kovina in plastika, je povzročila pravo senzacijo v Parizu in začela pot znamke med pionirje modnega in lepotnega industrije. Ključni mejnik je bil debut parfuma Calandre leta 1969 in kasneje tudi predstavitev legendarnega vonja 1 Million, ki je spremenil svet moških parfumov.
Filozofija Paco Rabanne temelji na kombinaciji nekonvencionalnosti, drznosti in futurizma. Znamka se ne boji rušiti stereotipov in prinašati v svet lepote in mode nove impulze in sveže ideje. V ustvarjanju se odraža navdih umetnosti, arhitekture in moderne tehnologije, kar je vidno ne le v oblikovanju stekleničk, temveč tudi v originalnem slogu modnih kolekcij. Trajnost in etični pristop igrata vedno večjo vlogo – znamka se osredotoča na inovativne materiale in transparentnost proizvodnje. Prepoznavni obrazi kampanj so postale svetovne zvezde, kot sta Dua Lipa in Nick Jonas, stil komunikacije na družbenih omrežjih pa je v duhu samozavesti in izvirnosti.
V ponudbi Paco Rabanne prevladujejo predvsem parfumi, ki so postali kultni po vsem svetu – od slavne linije 1 Million do ženske kolekcije Lady Million, pa vse do modernih vonjev Invictus in Olympea. Znamka ponuja tudi izdelke za nego telesa in las, kozmetične darilne sete ter v modni diviziji brezčasne dodatke in nakit. Ikonični izdelki, kot je 1 Million v 100 ml, so med najbolj iskanimi darili in osebnimi izbirami kupcev skozi generacije. Omejene izdaje in posebne kolekcije pogosto nastajajo v sodelovanju z umetniki in znanimi osebnostmi, kar krepi edinstven značaj znamke. Paco Rabanne je idealna izbira za tiste, ki iščejo izjemnost, izvirnost in želijo izraziti svoj stil brez kompromisov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00