Paco Rabanne Ultraviolet Man
Toaletna voda za moške

Paco Rabanne prinaša revolucijo v svet moških dišav s toaletno vodo Ultraviolet Man, ki je popolna kombinacija sodobnosti in tradicije. Ta dišava se ponaša z lesnim značajem, ki bo pritegnil moške, ki iščejo nekaj edinstvenega in drznega. Ultraviolet Man je simbol moškosti in elegance, kar ga naredi idealnega za večerne družabne dogodke ali romantične večerje.
Dišava se odpira s svežimi toni mete in ambre, ki ustvarjajo energičen in spodbuden uvod. V srcu kompozicije se razvijajo pikantni poper, vetiver in drugi aromatični toni, ki dišavi dodajo globino in prefinjenost. Osnova sestavljajo topla vanilija in hrastovina, ki pustijo nepozaben vtis. Ta harmonična kombinacija ustvarja dišavo, ki je tako čutna kot osvežujoča.
S prostornino 50 ml je Paco Rabanne Ultraviolet Man odlična izbira za moške, ki želijo imeti svojo najljubšo dišavo vedno pri roki. To je dišava, ki poudarja individualnost in karizmo nosilca, zato je idealna izbira za moške, ki se ne bojijo izstopati in pritegniti pozornost. Ta parfum predstavlja ne samo dišavo, ampak tudi izjavo o stilu in osebnosti.
Za najboljše rezultate nanesite Paco Rabanne Ultraviolet Man na čisto in suho kožo. Osredotočite se na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi, kjer bo dišava najbolje razvila svoj vonj. Za daljšo obstojnost priporočamo plastenje dišave z drugimi izdelki iz linije Ultraviolet, kot je na primer deodorant. Izogibajte se neposrednemu stiku z oblačili, da preprečite madeže.
Vodja ambra, meta
Srce aromatične note, vetiver, začimbe
Ozadje hrastov les, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
ANTONIO PUIG S.A
www.rabanne.com
EAN: 3349666010525
Paco Rabanne je ikonična znamka, ki izvira iz Španije, njen zgodba pa se je začela pisati leta 1966, ko jo je ustanovil Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo. Paco Rabanne, po izobrazbi arhitekt, je v svet mode in parfumov prenesel svojo drznost eksperimentirati in prestopati meje tradicionalnega oblikovanja. Prva kolekcija, ki je uporabljala netradicionalne materiale, kot sta kovina in plastika, je povzročila pravo senzacijo v Parizu in začela pot znamke med pionirje modnega in lepotnega industrije. Ključni mejnik je bil debut parfuma Calandre leta 1969 in kasneje tudi predstavitev legendarnega vonja 1 Million, ki je spremenil svet moških parfumov.
Filozofija Paco Rabanne temelji na kombinaciji nekonvencionalnosti, drznosti in futurizma. Znamka se ne boji rušiti stereotipov in prinašati v svet lepote in mode nove impulze in sveže ideje. V ustvarjanju se odraža navdih umetnosti, arhitekture in moderne tehnologije, kar je vidno ne le v oblikovanju stekleničk, temveč tudi v originalnem slogu modnih kolekcij. Trajnost in etični pristop igrata vedno večjo vlogo – znamka se osredotoča na inovativne materiale in transparentnost proizvodnje. Prepoznavni obrazi kampanj so postale svetovne zvezde, kot sta Dua Lipa in Nick Jonas, stil komunikacije na družbenih omrežjih pa je v duhu samozavesti in izvirnosti.
V ponudbi Paco Rabanne prevladujejo predvsem parfumi, ki so postali kultni po vsem svetu – od slavne linije 1 Million do ženske kolekcije Lady Million, pa vse do modernih vonjev Invictus in Olympea. Znamka ponuja tudi izdelke za nego telesa in las, kozmetične darilne sete ter v modni diviziji brezčasne dodatke in nakit. Ikonični izdelki, kot je 1 Million v 100 ml, so med najbolj iskanimi darili in osebnimi izbirami kupcev skozi generacije. Omejene izdaje in posebne kolekcije pogosto nastajajo v sodelovanju z umetniki in znanimi osebnostmi, kar krepi edinstven značaj znamke. Paco Rabanne je idealna izbira za tiste, ki iščejo izjemnost, izvirnost in želijo izraziti svoj stil brez kompromisov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00