Paco Rabanne XS Black 100 ml
voda za britje po britju za moške

Paco Rabanne je ikonična znamka, znana po svojih inovativnih in drznih dizajnih. Dišava XS Black je odličen primer te tradicije, saj prinaša svežino in prefinjenost v vsakodnevno rutino. Ta losjon po britju je namenjen moškim, ki cenijo eleganco in samozavest. Njegov citrusni značaj je osvežujoč in spodbuden, kar ga naredi idealno izbiro za tiste, ki želijo začeti dan z energijo in stilom.
XS Black združuje sveže note limone in sivke v glavi dišave, ki se hitro mešajo z bogatim srcem iz toluanskega balzama, pralinejev, kardamoma in cimeta. Ta bogata mešanica ustvarja kompleksen in nepozaben vtis. Osnovo dišave sestavljajo črna ambra, pačuli in brazilski rožni les, ki dišavi dodajajo globino in trajnost. Paco Rabanne XS Black je popolna izbira za večerne družabne dogodke, ko želite pustiti nepozaben vtis.
Zaradi svoje edinstvene sestave je XS Black ne le osvežujoč, temveč tudi pomirjujoč po britju. Citrusne note v kombinaciji z globokimi lesenimi akcenti ustvarjajo harmonično celoto, ki bo navdušila vsakega moškega, ki išče nekaj posebnega. Ta losjon po britju je idealen za prefinjene moške, ki želijo izstopati s svojo eleganco in karizmo.
Za najboljše rezultate nanesite losjon po britju Paco Rabanne XS Black takoj po britju na čisto in osušeno kožo. Nanesite majhno količino izdelka v dlani in nežno vmasirajte v obraz in vrat. Izogibajte se predelu oči. Za povečanje učinka lahko uporabite tudi druge izdelke iz linije XS Black. Zaradi svojih pomirjujočih in osvežujočih lastnosti je ta losjon po britju idealen za vsakodnevno uporabo.
Vodja limona, sivka
Srce cimet, kardamom, praline, toluanski balzam
Ozadje brazilski rožnati les, pačuli, črna ambra
Vnetljivo., Preberite navodila in jih upoštevajte.
ANTONIO PUIG S.A
www.rabanne.com
EAN: 3349668162307
Paco Rabanne je ikonična znamka, ki izvira iz Španije, njen zgodba pa se je začela pisati leta 1966, ko jo je ustanovil Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo. Paco Rabanne, po izobrazbi arhitekt, je v svet mode in parfumov prenesel svojo drznost eksperimentirati in prestopati meje tradicionalnega oblikovanja. Prva kolekcija, ki je uporabljala netradicionalne materiale, kot sta kovina in plastika, je povzročila pravo senzacijo v Parizu in začela pot znamke med pionirje modnega in lepotnega industrije. Ključni mejnik je bil debut parfuma Calandre leta 1969 in kasneje tudi predstavitev legendarnega vonja 1 Million, ki je spremenil svet moških parfumov.
Filozofija Paco Rabanne temelji na kombinaciji nekonvencionalnosti, drznosti in futurizma. Znamka se ne boji rušiti stereotipov in prinašati v svet lepote in mode nove impulze in sveže ideje. V ustvarjanju se odraža navdih umetnosti, arhitekture in moderne tehnologije, kar je vidno ne le v oblikovanju stekleničk, temveč tudi v originalnem slogu modnih kolekcij. Trajnost in etični pristop igrata vedno večjo vlogo – znamka se osredotoča na inovativne materiale in transparentnost proizvodnje. Prepoznavni obrazi kampanj so postale svetovne zvezde, kot sta Dua Lipa in Nick Jonas, stil komunikacije na družbenih omrežjih pa je v duhu samozavesti in izvirnosti.
V ponudbi Paco Rabanne prevladujejo predvsem parfumi, ki so postali kultni po vsem svetu – od slavne linije 1 Million do ženske kolekcije Lady Million, pa vse do modernih vonjev Invictus in Olympea. Znamka ponuja tudi izdelke za nego telesa in las, kozmetične darilne sete ter v modni diviziji brezčasne dodatke in nakit. Ikonični izdelki, kot je 1 Million v 100 ml, so med najbolj iskanimi darili in osebnimi izbirami kupcev skozi generacije. Omejene izdaje in posebne kolekcije pogosto nastajajo v sodelovanju z umetniki in znanimi osebnostmi, kar krepi edinstven značaj znamke. Paco Rabanne je idealna izbira za tiste, ki iščejo izjemnost, izvirnost in želijo izraziti svoj stil brez kompromisov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00