Puma I Am Going Man
Toaletna voda za moške

Puma prinaša svežino moške elegance s toaletno vodo I Am Going Man. Ta citrusna dišava je ustvarjena za dinamične moške, ki se ne bojijo izstopati iz množice in pustiti, da njihova osebnost zasije. Puma je znana po svoji sposobnosti združevanja športnega in ležernega stila s pridihom razkošja, kar se odraža tudi v tej edinstveni dišavi.
Dišava I Am Going Man se odpira s svežimi toni ananas, jabolka in mandarine, ki takoj pritegnejo pozornost in dodajo energijo. V srcu dišave se prepletajo topli in čutni akordi ambre, granatnega jabolka, karamele, kadila in mošusa, ki ustvarjajo bogato in moško kompozicijo. Ta dišava je idealna za večerne dogodke ali neformalne sestanke, kjer želite izstopati s svojo edinstvenostjo in stilom.
Pakiranje s prostornino 25 ml je praktično in idealno za moške, ki so vedno v gibanju. Ta toaletna voda je odličen spremljevalec na poti, ko potrebujete hitro osvežitev in samozavest.
Za najboljši rezultat nanesite toaletno vodo Puma I Am Going Man na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi, kjer se dišava najbolje razvije. Zaradi svoje intenzivnosti in sestave jo uporabljajte zmerno. Prepričajte se, da je koža čista in suha, da se dišava pravilno razvije in ostane čim dlje. Za maksimalen učinek in dolgotrajno dišavo lahko plastite z drugimi dopolnilnimi izdelki iz linije I Am Going Man.
Vodja ananas, jabolko, tangerine
Srce ambra, granatno jabolko, kadilo, karamela, mošus
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
EAN: 737052116303
Puma je ikonična nemška znamka, ki je prišla na svet leta 1948 zahvaljujoč vizionarju Rudolfu Dasslerju. Njen nastanek je tesno povezan z razdelitvijo prvotne družinske tovarne Dassler Brothers Shoe Factory, iz katere sta izšli dve slavni znamki – Puma in Adidas. Od prvih korakov na trgu je Puma pridobila pozornost z inovativnim pristopom k oblikovanju in tehnologijam, zaradi česar se je hitro uveljavila najprej v svetu športne obutve, kasneje pa tudi v modni industriji. Ključen mejnik znamke je bila predstavitev legendarnih nogometnih čevljev Puma Atom, ki so postavili temelje uspešnemu potovanju znamke po svetu športa in življenjskega sloga.
Filozofija Puma temelji na povezovanju zmogljivosti, poguma in izvirnosti, kar se odraža v njenem stalnem prizadevanju za premikanje meja oblikovanja in funkcionalnosti. Znamka poudarja trajnost z uporabo recikliranih materialov in ekoloških proizvodnih postopkov ter etično poslovanje – na primer, ne testira izdelkov na živalih. Kreativni koncept Puma črpa navdih iz mestne kulture, glasbe in športnih legend. Izrazite kampanje in sodelovanja z ikonami kot so Rihanna, Cara Delevingne ali Neymar Jr., postavljajo znamko v ospredje zanimanja mlade generacije. Družbena omrežja znamke so polna energije in navdiha, zaradi česar Puma ohranja močan stik s skupnostjo oboževalcev po vsem svetu.
Sortiment Puma vključuje širok spekter izdelkov – od športne in prostičasne obutve do stilskega oblačila in modnih dodatkov, kot so nahrbtniki in kape. Med vodilne kolekcije sodijo na primer Puma Suede, kultne superge, pa tudi inovativne linije RS-X ali Cali. V zadnjih letih so bile zanimive tudi omejene izdaje, nastale v sodelovanju z oblikovalci in umetniki, ki nagovarjajo predvsem tiste, ki iščejo edinstven slog in izvirnost. Puma je idealna izbira za vse, ki želijo povezati športno zmogljivost s samozavestnim mestnim videzom, pri tem pa skrbijo za kakovost in sodoben pristop k modi.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00