Redken Brews Outplay Texture Pomade
pomada za lase za fiksacijo medija

Redken Brews Outplay Texture Pomade je revolucionarna pomada, ki ponuja srednje utrjevanje in mat videz za vse tipe las. Ta pomada je del prestižne kolekcije Brews blagovne znamke Redken, ki je znana po svoji inovativni negi las za moške. Pomada je idealna za tiste, ki želijo doseči strukturiran in naraven videz brez sijaja. Je popolna izbira za vsakodnevno oblikovanje, ne glede na to, ali greste v službo, na zabavo ali na neformalno srečanje s prijatelji.
Blagovna znamka Redken je sinonim za kakovost in inovacije na področju nege las. Kolekcija Brews je zasnovana posebej za moške, ki iščejo zanesljive in učinkovite izdelke za oblikovanje las. Redken Brews Outplay Texture Pomade vam omogoča enostavno oblikovanje in definiranje pričeske po vaših željah. Pomada se enostavno nanaša in pušča lase prožne ter naravne na dotik. Zahvaljujoč svoji edinstveni formulaciji zagotavlja dolgotrajno utrjevanje, ne da bi lase obremenjevala.
Ta pomada je primerna za vse tipe las. Idealna za moške, ki želijo doseči srednje utrjevanje in mat videz.
Nanesti majhno količino Brews pomade na suhe ali vlažne lase. Enakomerno razporedite in oblikujte pričesko po vaših željah. Za najboljše rezultate uporabljajte vsak dan.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za moške |
| Kategorija | Oblikovalne paste, kreme in gline za lase |
| Blagovna znamka | Redken |
| Zbirka | Brews |
| Velikost | 100 ml |
| Vrsta las | Vse vrste las |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 884486341594
Redken je ameriška blagovna znamka, ki je nastala leta 1960 v Los Angelesu. Njena osnova je bila vizija frizerke Paule Kent in kemika Jheri Reddinga, ki sta združila svoje znanje in ustvarila povsem nov koncept nege las. Njihov inovativen pristop, osredotočen na znanstvene raziskave in sodelovanje s strokovnjaki v industriji, je hitro ponesel znamko med vodilne na trgu. V desetletjih je Redken postal sinonim za kakovost in nenehno premikanje meja na področju lasne kozmetike, predvsem zaradi uvedbe edinstvene proteinske tehnologije, ki je bistveno spremenila način nege las.
Filozofija Redkena temelji na znanstvenem pristopu in spoštovanju individualnosti vsake stranke. Znamka poudarja trajnost – izdelki so pogosto veganski, ne vsebujejo sulfatov ali parabenov in niso testirani na živalih. Razvoj vsake nove kolekcije je navdihnjen s trendi z modnih revij v New Yorku in potrebami vsakdanjega življenja. Redken je znan tudi po svojih izrazitih kampanjah, sodelovanju z vodilnimi svetovnimi frizerji in priljubljenosti med mnogimi zvezdniki, med katerimi sta na primer Chrissy Teigen in Adam Levine. Na družbenih omrežjih stavi na odprto komunikacijo, deljenje navdihujočih preobrazb in nasvetov za domačo in profesionalno nego.
V ponudbi Redken prevladuje nega las – šamponi, balzami, maske, serumi, izdelki za oblikovanje ter posebne linije kot so Redken Extreme za krepitev las, All Soft za hidracijo ali Color Extend za zaščito barvanih las. Znamka ponuja tudi omejene izdaje in uspešna sodelovanja z vodilnimi frizerji, ki prinašajo inovativne izdelke v različnih količinah in embalažah. Redken je idealna izbira za vse, ki iščejo profesionalno nego, maksimalno učinkovitost in si želijo zdravih, lepih in stilskih las – bodisi za vsakodnevno rutino ali za izrazito spremembo podobe.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00