Redken Volume Injection Conditioner
krepilni balzam za tanke lase brez volumna

Redken Volume Injection Conditioner je revolucionarna rešitev za vse ženske, ki si želijo volumen in zdravo izgledajoče lase. Ta balzam je del prestižne kolekcije Volume Injection znamke Redken, ki je znana po svoji strokovnosti na področju nege las. Zaradi svoje edinstvene sestave lasem doda volumen in moč, ne da bi jih obtežil. Je idealna izbira za tanke lase, ki potrebujejo spodbudo in novo življenje.
Znamka Redken je sinonim za kakovost in inovacije v lasni kozmetiki. Njeni izdelki so razviti v sodelovanju s profesionalnimi frizerji in znanstveniki, kar zagotavlja njihovo visoko učinkovitost in nežnost. Volume Injection Conditioner je zasnovan tako, da zagotavlja takojšen učinek polnosti in volumna, kar boste cenili predvsem ob posebnih priložnostih, kot so zabave ali pomembni poslovni sestanki. Ta balzam lase ne samo okrepi, ampak jim doda tudi zdrav sijaj in mehkobo.
Idealno za tanke lase, ki jim primanjkuje volumna. Primerno tudi za vse tipe las, ki potrebujejo krepitev.
Po umivanju s šamponom enakomerno nanesite Volume Injection Conditioner na vlažne lase. Pustite delovati nekaj minut in nato temeljito sperite. Za najboljše rezultate uporabljajte redno.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Kondicionerji |
| Blagovna znamka | Redken |
| Zbirka | Volume Injection |
| Velikost | 1000 ml |
| Vrsta las | Tanki lasje, Vse vrste las |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 884486456267
Redken je ameriška blagovna znamka, ki je nastala leta 1960 v Los Angelesu. Njena osnova je bila vizija frizerke Paule Kent in kemika Jheri Reddinga, ki sta združila svoje znanje in ustvarila povsem nov koncept nege las. Njihov inovativen pristop, osredotočen na znanstvene raziskave in sodelovanje s strokovnjaki v industriji, je hitro ponesel znamko med vodilne na trgu. V desetletjih je Redken postal sinonim za kakovost in nenehno premikanje meja na področju lasne kozmetike, predvsem zaradi uvedbe edinstvene proteinske tehnologije, ki je bistveno spremenila način nege las.
Filozofija Redkena temelji na znanstvenem pristopu in spoštovanju individualnosti vsake stranke. Znamka poudarja trajnost – izdelki so pogosto veganski, ne vsebujejo sulfatov ali parabenov in niso testirani na živalih. Razvoj vsake nove kolekcije je navdihnjen s trendi z modnih revij v New Yorku in potrebami vsakdanjega življenja. Redken je znan tudi po svojih izrazitih kampanjah, sodelovanju z vodilnimi svetovnimi frizerji in priljubljenosti med mnogimi zvezdniki, med katerimi sta na primer Chrissy Teigen in Adam Levine. Na družbenih omrežjih stavi na odprto komunikacijo, deljenje navdihujočih preobrazb in nasvetov za domačo in profesionalno nego.
V ponudbi Redken prevladuje nega las – šamponi, balzami, maske, serumi, izdelki za oblikovanje ter posebne linije kot so Redken Extreme za krepitev las, All Soft za hidracijo ali Color Extend za zaščito barvanih las. Znamka ponuja tudi omejene izdaje in uspešna sodelovanja z vodilnimi frizerji, ki prinašajo inovativne izdelke v različnih količinah in embalažah. Redken je idealna izbira za vse, ki iščejo profesionalno nego, maksimalno učinkovitost in si želijo zdravih, lepih in stilskih las – bodisi za vsakodnevno rutino ali za izrazito spremembo podobe.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00