Redken Volume Injection Shampoo
šampon za krepitev za tanke lase brez volumna
1000 ml za 44,87 €
Na zalogi, sreda 17. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
44,87 €

Redken Volume Injection Shampoo je revolucionarni izdelek, zasnovan posebej za ženske, ki si želijo voluminozne in polne lase. Ta šampon je del prestižne kolekcije Volume Injection znamke Redken, ki je znana po inovativni negi las. Zaradi edinstvene sestave lasem ne zagotavlja le volumna, temveč tudi krepitev in revitalizacijo.
Znamka Redken je sinonim za profesionalno nego las, njeni izdelki pa so priljubljeni po vsem svetu. Volume Injection Shampoo je idealna izbira za tiste, ki želijo svojim tankim lasem dodati potrebno gostoto in vitalnost. Ta šampon je zasnovan tako, da las ne obremenjuje, ampak jim daje lahkotnost in prožnost. Je popoln za vsakodnevno uporabo, ko želite, da vaši lasje izgledajo sveži in polni življenja.
Ta šampon je idealen za tanke lase, ki potrebujejo volumen in krepitev. Primeren je tudi za vse tipe las, ki si želijo večje polnosti.
Nanesite Volume Injection Shampoo na mokre lase in nežno masirajte v lasišče. Temeljito sperite in po potrebi ponovite. Za maksimalen volumen priporočamo uporabo balzama iz iste linije.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Šamponi |
| Blagovna znamka | Redken |
| Zbirka | Volume Injection |
| Velikost | 1000 ml |
| Vrsta las | Tanki lasje, Vse vrste las |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474636929139
Redken je ameriška blagovna znamka, ki je nastala leta 1960 v Los Angelesu. Njena osnova je bila vizija frizerke Paule Kent in kemika Jheri Reddinga, ki sta združila svoje znanje in ustvarila povsem nov koncept nege las. Njihov inovativen pristop, osredotočen na znanstvene raziskave in sodelovanje s strokovnjaki v industriji, je hitro ponesel znamko med vodilne na trgu. V desetletjih je Redken postal sinonim za kakovost in nenehno premikanje meja na področju lasne kozmetike, predvsem zaradi uvedbe edinstvene proteinske tehnologije, ki je bistveno spremenila način nege las.
Filozofija Redkena temelji na znanstvenem pristopu in spoštovanju individualnosti vsake stranke. Znamka poudarja trajnost – izdelki so pogosto veganski, ne vsebujejo sulfatov ali parabenov in niso testirani na živalih. Razvoj vsake nove kolekcije je navdihnjen s trendi z modnih revij v New Yorku in potrebami vsakdanjega življenja. Redken je znan tudi po svojih izrazitih kampanjah, sodelovanju z vodilnimi svetovnimi frizerji in priljubljenosti med mnogimi zvezdniki, med katerimi sta na primer Chrissy Teigen in Adam Levine. Na družbenih omrežjih stavi na odprto komunikacijo, deljenje navdihujočih preobrazb in nasvetov za domačo in profesionalno nego.
V ponudbi Redken prevladuje nega las – šamponi, balzami, maske, serumi, izdelki za oblikovanje ter posebne linije kot so Redken Extreme za krepitev las, All Soft za hidracijo ali Color Extend za zaščito barvanih las. Znamka ponuja tudi omejene izdaje in uspešna sodelovanja z vodilnimi frizerji, ki prinašajo inovativne izdelke v različnih količinah in embalažah. Redken je idealna izbira za vse, ki iščejo profesionalno nego, maksimalno učinkovitost in si želijo zdravih, lepih in stilskih las – bodisi za vsakodnevno rutino ali za izrazito spremembo podobe.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00