Reminiscence Rem
parfumirana voda za ženske

Reminiscence – blagovna znamka, ki že več kot pol stoletja očara ljubitelje parfumov po vsem svetu. Dišava Rem iz kolekcije Reminiscence je pravo utelešenje elegance in nežnosti. Ta parfum navdušuje s svojim cvetličnim značajem, obogatenim z naravnimi toni, ki vzbujajo občutek svežine in miru. Idealna izbira za romantične večere, ko želite pustiti nepozaben vtis s svojo nežno, a hkrati izrazito avro.
Dišavna kompozicija se začne z lahkimi vodnimi toni, ki pričarajo občutek osvežujočega vetriča in sproščenosti. Srce parfuma sestavljajo cvetlični toni, ki dišavi dodajajo nežnost in ženstvenost. Osnovni toni vanilije in tonka fižola ustvarjajo čutno in toplo sled, ki vas spremlja ves dan. Ta edinstvena kombinacija naredi parfum Rem pravi dragulj med dišavami, ki razveseljuje vse čute.
Parfumska voda Rem ni le simbol elegance, ampak tudi popolnosti. Reminiscence v vsakem svojem izdelku skuša ujeti čar trenutka in dišava Rem je svetel primer tega. Ta parfum je popolno darilo za ženske, ki cenijo kakovost in izvirnost ter želijo z vsakim korakom izžarevati samozavest in čar.
Nanesite parfum Reminiscence Rem na pulzne točke, kot so zapestja, vrat ali za ušesnimi mečicami. Ta mesta zagotavljajo boljšo difuzijo vonja zaradi toplote, ki jo oddajajo. Za daljšo obstojnost vonja lahko nanesete tudi na lase ali oblačila. Izogibajte se drgnjenju zapestij, da ne bi porušili vonjnih sestavin. Za največji učinek je idealno, da parfum nanesete po prhanju na čisto kožo.
Vodja vodne note
Srce cvetlične note
Ozadje fižol Tonka, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
Reminiscence Parfums
www.reminiscence-parfums.com
EAN: 3596936206908
Reminiscence je francoska blagovna znamka parfumov, ustanovljena leta 1970 v srcu Azurne obale, v Antibesu. Za njenim nastankom stojita Zoé Coste in Nino Amaddeo, ki sta združila ljubezen do potovanj, umetnosti in originalnih dišavnih kompozicij. Od samega začetka se je znamka profilirala kot pionir edinstvenih dišav, ki presegajo tradicionalne meje parfumerije. Zaradi edinstvenih sestavin in izvirnega dizajna stekleničk si je Reminiscence hitro pridobila posebno mesto v segmentu niche parfumov, njena legendarna dišava Patchouli pa je postala ikona cele ere.
Filozofija znamke Reminiscence temelji na iskanju lepote v pristnosti in svobodi izražanja. Dišave nastajajo z spoštovanjem do naravnih materialov, pri njihovi izdelavi pa se poudarja visoka kakovost in etika. Znamka se navdihuje z eksotiko daljnih krajev, boemskim življenjskim slogom in umetniškim svetom, kar se odraža v vsakem detajlu njenih kolekcij. Kreativni koncept temelji na izvirnosti – vsaka dišava ima svojo lastno zgodbo in prebuja spomine na potovanja, ljubezen in pustolovščine. V komunikaciji z javnostjo ostaja Reminiscence zvesta svoji eleganci in naravnosti, kar dokazujejo tudi diskretne, a izrazite kampanje na družbenih omrežjih.
Sortiment znamke sestavljajo predvsem parfumi, ki so razdeljeni v več značilnih kolekcij, kot sta na primer Les Classiques ali Les Notes Gourmandes. Med najbolj znane izdelke spada ikonični parfum Reminiscence Patchouli – dišava, ki je postala kult v prostornini 100 ml, nadalje orientalska Ambre in čutna Musc. Poleg parfumov znamka ponuja tudi telesno kozmetiko in dišeče sveče, ki nadaljujejo uspešne dišavne linije. Omejene izdaje in ekskluzivna sodelovanja so namenjena ljubiteljem izjemnih doživetij in zbirateljem niche dišav. Reminiscence je idealna izbira za tiste, ki iščejo izvirnost, pristnost in brezčasno eleganco v vsakdanjem življenju.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00