ScentStory 24 Gold
Toaletna voda za moške

Odkrijte moč in karizmo, skrito v ScentStory 24 Gold, toaletni vodi, ki pripoveduje zgodbo elegance in prefinjenosti. Ta dišava je del prestižne kolekcije 24 Gold, znane po mojstrskem združevanju naravnih esenc in vrhunske kakovosti. Dišava je utelešenje moške moči in elegance, idealna za večerne družabne dogodke ali pomembne poslovne sestanke, kjer bo pustila nepozaben vtis.
24 Gold prinaša bogato lesno izkušnjo, ki se začne z jasminom, guaiac lesom in agarjevim lesom. Ta uvod vas popelje v svet eksotičnih vonjev, ki so hkrati čutni in osvežujoči. Srce dišave utripa s toplino cedre, janeža in sandalovine, kar daje kompoziciji globino in moč. V osnovi najdete sladke note vanilije, ylang ylanga in jantarja, ki zaključujejo to olfaktorno simfonijo z nežnim in dolgotrajnim tančico.
Znamka ScentStory je sinonim za kakovost in inovacijo v svetu parfumov. Njihova 24 Gold linija je priljubljena med poznavalci dišav zaradi svoje edinstvene sposobnosti združevanja tradicionalnih vonjavnih elementov z modernim pristopom. Ta toaletna voda je zasnovana tako, da poudari vašo osebnost in postane vaš zaščitni znak. Z 24 Gold boste vedno v središču pozornosti in pustili nepozaben pečat za seboj.
Za najboljši učinek nanesite ScentStory 24 Gold toaletno vodo na pulzne točke telesa, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta mesta ohranjajo toploto, ki pomaga, da se dišava bolje razvije in obdrži skozi ves dan. Pazite, da je razdalja pri nanosu približno 15 cm od kože, kar omogoča enakomerno razpršitev vonja. Intenzivnost lahko enostavno prilagodite z količino nanosa. Za daljšo obstojnost priporočamo, da dišavo slojite z neodišavljenim mlekom za telo.
Vodja agarov les, jasmin, les Guaiac
Srce cedra, janež, sandalovina
Ozadje jantar, vanilija, ylang ylang
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
ScentStory FZE
www.scent-story.com
EAN: 3630929791016
ScentStory je francoska blagovna znamka parfumov, ustanovljena leta 2008 v srcu Pariza. Za njenim nastankom stoji ekipa strastnih parfumskih mojstrov, ki so združili svoje izkušnje z namenom ponuditi izvirne dišave, navdihnjene z močnimi zgodbami in čustvi. Znamka si je hitro priborila mesto na trgu zahvaljujoč kolekciji 24, ki časti priljubljeno televizijsko serijo in je postala ikoničen dosežek v segmentu niche parfumov. Prav povezovanje umetnosti pripovedovanja zgodb in izbranega francoskega parfumskega znanja je omogočilo ScentStory, da izstopa med konkurenco in nagovori ljubitelje edinstvenih dišav po vsem svetu.
Filozofija znamke ScentStory temelji na prepričanju, da mora biti vsak parfum več kot le dišava – mora pripovedovati zgodbo, vzbuditi spomin ali prenesti v drugo resničnost. Vse kompozicije nastajajo z poudarkom na izvirnosti in kakovosti, pri čemer znamka uporablja skrbno izbrane sestavine z vsega sveta. Pomembna vrednota je tudi spoštovanje do narave, zato ScentStory daje poudarek etični proizvodnji in preglednemu izvoru surovin. Kreativni koncept parfumov črpa navdih iz filmskega in literarnega sveta, kar se odraža tudi v oblikovanju stekleničk in vizualni komunikaciji znamke. Izrazite kampanje znamke na družbenih omrežjih nagovarjajo predvsem oboževalce izvirnih dišav in ljubitelje kulture.
Portfelj blagovne znamke ScentStory sestavljajo predvsem niche parfumi, med katerimi izstopa legendarna kolekcija 24, ki vsebuje dišave za ženske in moške v različnih količinah. Poleg ikoničnega parfuma 24 Gold je na voljo tudi različica 24 Platinum in druge omejene izdaje, ki prinašajo nove izkušnje v edinstvenih kompozicijah. Znamka se osredotoča na stranke, ki iščejo izjemnost, izvirnost in si želijo dišave, ki poudari njihovo osebnost. ScentStory je tako idealna izbira za vse, ki želijo preko parfuma izraziti svojo zgodbo in pustiti nepozaben vtis.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00