Fotografija je pripravljena
The Library Of Fragrance Angel Food
kolonjska voda unisex

The Library Of Fragrance predstavlja svojo edinstveno kolekcijo Angel Food, ki prinaša čar sladkih arom v vaše vsakdanje življenje. Ta kolonjska voda je popolno utelešenje sladkega vonja, ki vas obdaja z občutkom dobrega počutja in nostalgije. Navdih prihaja iz domače kuhinje, kjer se pečejo okusne sladice, in vsak dan spremeni v majhno praznovanje.
Sestava Angel Food je mojstrovina, ki združuje sladkost vanilije, sladkorja in kokosa z nežnimi toni mandljev in pšenice. Ta vonj je kot sveže pečen kolač, ki vas popelje v čas, ko ste kot otrok sedeli za kuhinjsko mizo in čakali na prvi kos. Vonj je idealen za trenutke, ko želite svojemu dnevu dodati malo udobja in veselja.
Ta parfum je popolna izbira za mirne večere doma, ko si želite privoščiti trenutek sprostitve s knjigo in skodelico čaja. Prav tako je odličen za vikend sprehode po mestu, ko želite pritegniti pozornost okolice s svojim edinstvenim in neponovljivim vonjem.
Za najboljši učinek nanesite kolonjsko vodo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta mesta proizvajajo toploto, ki pomaga vonju, da se razvije in dlje obstane. Za nežnejše in enakomernejše razprševanje vonja lahko tudi rahlo poškropite v zrak in stopite skozi oblak. Poskrbite, da boste vonj nanesli na čisto kožo, da se bodo njeni sladki toni lahko v celoti razvili.
Srce kokos, mandlji, pšenica, sladkor, vanilija
Vnetljivo., Shranjujte izven dosega otrok., Izogibajte se stiku z poškodovano kožo in očmi.
BJ Distribuzione
www.thelibraryoffragrance.eu
EAN: 0648389021379
Blagovna znamka The Library Of Fragrance izvira iz Združenih držav Amerike in je nastala leta 1996 po zaslugi vizije ustanovitelja Christopherja Brosiusa. Njegov cilj je bil ujeti in približati vonje vsakdanjega življenja, ki so pogosto spregledani, vendar neločljivo povezani s čustvi in spomini. Od svojega nastanka je znamka doživela zanimiv razvoj – sprva je začela kot nišna parfumerija pod imenom Demeter Fragrance Library in hitro pridobila pozornost zaradi nenavadnega koncepta preprostih, enosestavinskih vonjev. Prav ta izvirnost ji je pomagala uveljaviti se na mednarodnem trgu in postati sinonim za kreativnost in olfaktorno igrivost.
Filozofija The Library Of Fragrance je avtentičnost in veselje do vsakdanjega življenja, kar se odraža v ustvarjanju vonjev, ki so navdihnjeni z resničnimi doživetji, predmeti in naravnimi pojavi. Znamka daje poudarek preprostosti in čistoči sestave, pogosto uporablja naravne ekstrakte in ne testira na živalih. Kreativni koncept temelji na ideji, da je vsak trenutek mogoče ujeti v parfumu, naj gre za vonj sveže pokošene trave, dežja ali vaniljeve torte. Zaradi svoje igrivosti in sposobnosti nagovarjanja širokega spektra strank je znamka postala priljubljena tudi med zvezdniki in vplivneži. Komunikacija na družbenih omrežjih je neformalna, sveža in blizu vsakdanjim doživetjem, kar znamki dodaja privlačnost in avtentičnost.
Asortiman The Library Of Fragrance je izjemno raznolik – vključuje predvsem toaletne vode, parfume in kolonjske vode z edinstvenimi vonji, ki jih pogosto ni mogoče najti v ponudbi drugih znamk. Med ikonične izdelke spadajo na primer kolekcije Rain, Baby Powder ali Vanilla Ice Cream, ki so priljubljene zaradi svoje preprostosti in sposobnosti obujanja spominov. Poleg klasičnih volumnov se pojavljajo tudi omejene izdaje in posebna sodelovanja, ki širijo kreativne možnosti znamke. The Library Of Fragrance je idealna izbira za vse, ki iščejo izvirne vonje, želijo izraziti svojo osebnost ali se radi igrajo z večplastnostjo parfumov glede na razpoloženje in priložnost.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00