Fotografija je pripravljena
Uriage Roséliane Anti-Redness CC Cream SPF30 Medium
CC krema proti rdečici
40 ml za 14,17 €

Uriage Roséliane CC krema proti rdečici SPF30 Medium je revolucionarni izdelek iz kolekcije Roséliane, ki zagotavlja popolno nego za ženske z občutljivo in zrelo kožo. Ta tonirana krema ne le izenačuje ten kože, temveč tudi ščiti pred škodljivimi UV žarki z zaščitnim faktorjem SPF 30. Znamka Uriage je znana po svoji strokovnosti na področju nege kože, ta izdelek pa je še en dokaz njihove zavezanosti k popolnosti.
Kombinacija nežne teksture in učinkovitih sestavin naredi to kremo idealnega spremljevalca za vsakodnevno uporabo. Uriage Roséliane CC krema je zasnovana za pomiritev razdražene kože in zmanjšanje vidnosti por, kar bodo cenile predvsem ženske z občutljivo kožo. Njene tonirne sposobnosti zagotavljajo naraven videz brez občutka teže, kar je idealno za dneve, ko želite izgledati sveže in naravno.
Ta krema je idealna za ženske z zrelo, občutljivo, suho in normalno kožo, ki iščejo nežno in učinkovito nego.
Vsako jutro nanesite Roséliane CC kremo na čisto kožo. Nežno razporedite po obrazu, dokler se krema enakomerno ne vpije. Za najboljše rezultate uporabljajte redno.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za obraz in telo |
| Destinacija | Za ženske |
| Blagovna znamka | Uriage |
| Zbirka | Roséliane |
| Vrsta izdelka | Tonirani kremi |
| Velikost | 40 ml |
| Tip kože | Odrasli, Občutljivi, Suho, Normalno |
| Kategorija izdelka | Nega za obraz |
| Učinek | Zmanjšanje por, Hidracija, Pomirjanje |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo., Preberite navodila in jih upoštevajte.
ANTONIO PUIG S.A
www.uriage.com
EAN: 3661434003417
Blagovna znamka Uriage izvira iz Francije in je bila ustanovljena leta 1992 v bližini legendarnih termalnih vrelcev Uriage-les-Bains. Za nastanek blagovne znamke stoji skupina dermatologov in farmacevtov, ki jih je navdihnila zdravilna moč lokalne termalne vode, znane po svojih pomirjujočih in regenerativnih učinkih. Od samega začetka Uriage temelji na znanstvenem pristopu in tesnem sodelovanju s strokovnjaki na področju dermatologije, kar je privedlo do hitre širitve blagovne znamke ne samo v Franciji, ampak tudi na mednarodnem trgu. Ključni mejnik je bila uvedba legendarnega izdelka Uriage termalna voda v spreju, ki je pridobil priznanje strank in strokovnjakov po vsem svetu.
Filozofija blagovne znamke Uriage temelji na spoštovanju kože in njene naravne ravnovesje. Vsak izdelek vsebuje edinstveno termalno vodo Uriage, ki je naravno izotonična in bogata z mineralnimi snovmi, kar zagotavlja nežnost do kože vseh starosti. Blagovna znamka daje poudarek na visoko prenašanje, hipoalergensko sestavo in netestiranje na živalih. Trajnost je za Uriage pomembna vrednota – izdelki so razviti z mislijo na okolje in večina embalaže je reciklabilna. Navdih za ustvarjanje posameznih linij je ne le znanost, temveč tudi potrebe ljudi z občutljivo, suho ali problematično kožo, katerim lahko ponudi učinkovito in hkrati nežno nego.
V asortimanu blagovne znamke Uriage se nahaja široka paleta izdelkov za nego kože, telesa in las. Najbolj znana je kolekcija Eau Thermale, ki vključuje ikonično termalno vodo v spreju v različnih volumnih, vlažilne kreme, čistilne gele in obrazne maske. Priljubljena je tudi linija Bariéderm za zaščito in obnovo poškodovane kože ali Xémose namenjena zelo suhi in atopični koži. Uriage redno prinaša omejene izdaje svojih uspešnic in širi portfelj z inovativnimi novostmi v sodelovanju z vodilnimi dermatologi. Ta blagovna znamka je idealna izbira za vse, ki iščejo zanesljivo, nežno in znanstveno podprto nego, primerno tudi za najbolj občutljivo kožo.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00