Aramis Tuscany Per Uomo
Toaletna voda za moške
100 ml za 43,76 €

Aramis Tuscany Per Uomo je ikonična toaletna voda, ki prinaša esenco sredozemskega luksuza neposredno v vašo dnevno rutino. Znamka Aramis je znana po svoji eleganci in kakovosti, kolekcija Tuscany Per Uomo pa ni izjema. Ta dišava je popoln spremljevalec za moške, ki cenijo brezčasno klasiko z modernim pridihom.
Na začetku vas pozdravi sveža mešanica citrusnih tonov, kjer izstopajo bergamotka, limeta, sivka in limona. Te sestavine dajejo dišavi iskrico in energijo, ki je idealna za formalna srečanja ali večerne dogodke. V srcu dišave se razvijajo začinjeni in cvetlični toni aneža, cveta pomaranče, kumine in pehtrana, ki prinašajo prefinjenost in globino.
V osnovi pa odkrijete tople in čutne akorde tonkovca, cimeta, hrastovega lesa, usnja in pačulija, ki jih dopolnjuje nežna bazilika in sandalovina. Ta harmonična mešanica ustvarja dišavo, ki pušča nepozaben vtis in poudarja vašo osebnost. Aramis Tuscany Per Uomo je odlična izbira za moške, ki želijo izstopati na družabnih dogodkih ali pri romantičnih večerjah, ko je pomembno pustiti trajen vtis.
Uporaba toaletne vode Aramis Tuscany Per Uomo je enostavna in prinaša takojšnjo osvežitev. Za najboljši rezultat nanesite dišavo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Tako boste zagotovili, da dišava dolgo traja in se sprošča skozi ves dan. Izogibajte se drgnjenju zapestij po nanosu, da se sestava dišave ne razgradi in ostane čim dlje intenzivna. Zaradi svoje citrusne svežine in začinjene globine je ta dišava idealna za celodnevno nošenje.
Vodja bergamotka, limeta, limona, sivka
Srce cvet pomaranče, janež, kumina, pehtran
Ozadje bazilika, cimet, fižol Tonka, hrastov les, pačuli, sandalovina, usnje
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
Estée Lauder Inc.
www.elcompanies.com
EAN: 0022548199480
Aramis je ikonična blagovna znamka moških dišav, ki je nastala leta 1964 v ZDA pod okriljem priznane družbe Estée Lauder. Ustanoviteljica te družbe je bila Estée Lauder, katere vizionarski pristop in poudarek na inovacijah sta postavila temelje za nastanek prvega luksuznega moškega parfuma, ki je postal legenda. Aramis se je hitro uveljavil zaradi svoje brezčasne kompozicije in postal pionir v moški parfumeriji, saj je kot ena izmed prvih blagovnih znamk moškim ponudil priložnost uživati v izraziti in prefinjeni dišavi. Med ključne prelomnice spadajo uspešna predstavitev izvirne dišave Aramis in razširitev asortimana z drugimi izdelki za nego telesa.
Filozofija Aramis temelji na slavljenju moškosti, samozavesti in elegance. Blagovna znamka gradi na tradicionalnih vrednotah, ki jih povezuje z modernim pristopom k ustvarjanju parfumov in kozmetike. Poudarek na kakovosti, natančna izbira dišavnih sestavin in spoštovanje do obrtniškega dela so razvidni v vsakem izdelku. Aramis je znan po svojem avtentičnem in nepopustljivem slogu, ki se odraža v preprostem, a izrazitem dizajnu stekleničk ter v izrazitih in dolgotrajnih dišavah. Blagovna znamka se navdihuje s klasično moško eleganco in njene ikonične kampanje pogosto poudarjajo brezčasen šarm in samozavest, ki jih njeni izdelki prinašajo.
Asortiman blagovne znamke Aramis vključuje predvsem moške parfume, toaletne vode, kolonjske vode in izdelke za nego telesa, kot so voda po britju, dezodoranti in geli za prhanje. Največjo slavo je pridobila izvirna kolekcija Aramis (dišave z značilnimi toni usnja, začimb in lesa), ki je postala sinonim za klasično moško eleganco. Blagovna znamka redno prinaša tudi omejene izdaje in nove interpretacije svojih ikoničnih dišav, s čimer nagovarja moške vseh generacij, ki iščejo kakovost, tradicijo in oseben slog. Idealna je zlasti za tiste, ki cenijo klasiko, izrazite dišavne kompozicije in si želijo dišave, ki poudari njihov edinstven značaj.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00