Jimmy Choo Man
Toaletna voda za moške
200 ml za 63,46 €

Jimmy Choo je blagovna znamka, ki je zaslovela s svojimi luksuznimi in stilskimi izdelki, in njena kolekcija Man ni izjema. Ta toaletna voda je utelešenje sodobnega moškega, ki se ne boji izstopati in pritegniti pozornost. Parfum se ponaša z orientalsko dišavo, ki je sofisticirana in hkrati čutna, zaradi česar je idealna izbira za večerne dogodke ali pomembne poslovne sestanke. Oblikovan je tako, da poudari karizmo in samozavest svojega nosilca.
V srcu te dišave najdemo pestro kombinacijo sestavin, kot so pačuli, rožnati poper, sivka, listi ananasa, melona in semiš. Ta bogata mešanica ustvarja dinamiko med svežino in toplino, kar je značilno za linijo Man. Pačuli dodaja dišavi zemeljski ton, medtem ko rožnati poper in sivka poskrbita za pikanten in aromatičen pridih. Sadje, kot sta melona in listi ananasa, prinašata svež in energičen dotik, ki je harmonično usklajen z nežnimi toni semiša.
Z volumnom 200 ml je ta toaletna voda odlična izbira za moške, ki iščejo dolgotrajno dišavo, ki jih bo spremljala skozi ves dan. Jimmy Choo Man je simbol elegance in stila, ki poudarja osebnost vsakega moškega in pušča nepozaben vtis.
Uporaba toaletne vode Jimmy Choo Man je enostavna in učinkovita. Za najboljše rezultate nanesite dišavo na pulzne točke – predvsem na zapestja, za ušesa in na vrat. Ta mesta proizvajajo toploto, ki pomaga dišavi, da se postopoma sprošča in zagotavlja njeno dolgotrajnost. Ne pozabite, manj je včasih več, zato zadostuje le nekaj razpršitev, da se boste počutili sveže in samozavestno ves dan. Parfum shranjujte na hladnem in suhem mestu, da ohrani svojo kakovost in intenzivnost.
Srce ananasovi listi, melona, pačuli, rožnati poper, semiš, sivka
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
InterParfums Inc.
www.jimmychoo.com
EAN: 3386460073233
Jimmy Choo je britanska modna znamka, ki je nastala leta 1996 v Londonu zahvaljujoč sodelovanju malezijskega oblikovalca Jimmyja Chooja in britanske urednice modnega časopisa Tamare Mellon. Njuna skupna vizija je združila tradicionalno obrtniško obuvalno spretnost z modernim dizajnom in luksuzom, kar je postalo temelj za hiter vzpon znamke na svetovni sceni. Prva butik Jimmy Choo se je odprla v Londonu in kmalu pridobila pozornost ne le modnih ikon, temveč tudi zvezdnikov z rdečih preprog. Znamka se je postopoma razširila v druge kategorije in postala sinonim za prefinjeno eleganco in izjemen stil.
Filozofija znamke Jimmy Choo temelji na kombinaciji ženskosti, ekstravagance in obrtniške popolnosti. Vsak izdelek je oblikovan s poudarkom na detajlih in izvirnosti, kar odraža željo znamke, da navdihuje samozavest in edinstvenost v vsaki ženski. Materiali so skrbno izbrani z ozirom na kakovost in etiko, vključno s podporo trajnostnejših praks v novejših kolekcijah. Jimmy Choo pogosto črpa navdih iz umetnosti, arhitekture in sodobne urbane kulture, kar se odraža v drznih oblikah in barvnih kombinacijah. Med znanimi osebnostmi, ki znamko rade nosijo, so na primer Meghan Markle, Beyoncé in Jennifer Lopez, nezamenljive kampanje znamke pa redno postavljajo trende v svetovni modi.
Ponudba Jimmy Choo vključuje luksuzno obutev, torbice, modne dodatke in v zadnjih letih tudi parfume, ki so priljubljeni po vsem svetu. Ikonični izdelki so na primer čevlji Romy ali sandali Lance, ki so stalnica na rdečih preprogah. Na področju parfumov znamka navdušuje s kolekcijo Jimmy Choo Eau de Parfum (volumen 60 ml, 100 ml), ki je simbol čutnosti in ženske moči. Posebne omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci vedno prinašajo na trg nekaj novega in izjemnega. Znamka je idealna izbira za ženske, ki iščejo povezavo prefinjenega stila, luksuza in brezčasne elegance – bodisi za posebno priložnost, vsakodnevni samozavesten videz ali izrazit modni dodatek.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00