Jimmy Choo Man
Toaletna voda za moške
30 ml za 21,73 €

Jimmy Choo predstavlja svojo ikonično toaletno vodo za moške iz linije Man, ki je postala simbol sodobne moškosti in elegance. Ta orientalski vonj je namenjen moškim, ki želijo pustiti nepozaben vtis in izžarevati samozavest. Jimmy Choo Man je popolna izbira za družabne dogodke, zabave in formalne priložnosti, kjer želite izstopati in biti v središču pozornosti.
Vonj se odpira s svojo čutno glavo z izrazitimi toni rožnatega popra, ki hitro pritegnejo pozornost s svojo začinjeno svežino. V srcu dišave se razvija harmonična povezava sivke in pačulija, ki prinaša mehkobo in globino. Na koncu je osnova dišave sestavljena iz edinstvene kombinacije semiša, melone in ananasa, ki vonju dodajajo eksotičen pridih in nežno sladkost. Ta kompozicija naredi Jimmy Choo Man vonj, ki je prefinjen, a hkrati svež in mladosten.
Jimmy Choo je blagovna znamka, znana po vsem svetu po svojih luksuznih izdelkih, in ta toaletna voda ni izjema. Zapakirana je v elegantni steklenički s prostornino 30 ml, ki je idealna za moške na poti. Dizajn stekleničke odraža sodobno estetiko znamke in je popoln dodatek vsaki kopalnici.
Za najboljši učinek nanesite Jimmy Choo Man toaletno vodo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Tako boste omogočili, da se vonj postopoma razvija in zagotavlja dolgotrajno in intenzivno aromo. Uporabite nežen razpršilec in se izogibajte drgnjenju, da se vonj popolnoma razvije. Ta izdelek je idealna izbira za moške, ki želijo pustiti močan vtis med večernimi dogodki ali pomembnimi srečanji.
Vodja rožnati poper
Srce pačuli, sivka
Ozadje ananas, melona, semiš
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
InterParfums Inc.
www.jimmychoo.com
EAN: 3386460064132
Jimmy Choo je britanska modna znamka, ki je nastala leta 1996 v Londonu zahvaljujoč sodelovanju malezijskega oblikovalca Jimmyja Chooja in britanske urednice modnega časopisa Tamare Mellon. Njuna skupna vizija je združila tradicionalno obrtniško obuvalno spretnost z modernim dizajnom in luksuzom, kar je postalo temelj za hiter vzpon znamke na svetovni sceni. Prva butik Jimmy Choo se je odprla v Londonu in kmalu pridobila pozornost ne le modnih ikon, temveč tudi zvezdnikov z rdečih preprog. Znamka se je postopoma razširila v druge kategorije in postala sinonim za prefinjeno eleganco in izjemen stil.
Filozofija znamke Jimmy Choo temelji na kombinaciji ženskosti, ekstravagance in obrtniške popolnosti. Vsak izdelek je oblikovan s poudarkom na detajlih in izvirnosti, kar odraža željo znamke, da navdihuje samozavest in edinstvenost v vsaki ženski. Materiali so skrbno izbrani z ozirom na kakovost in etiko, vključno s podporo trajnostnejših praks v novejših kolekcijah. Jimmy Choo pogosto črpa navdih iz umetnosti, arhitekture in sodobne urbane kulture, kar se odraža v drznih oblikah in barvnih kombinacijah. Med znanimi osebnostmi, ki znamko rade nosijo, so na primer Meghan Markle, Beyoncé in Jennifer Lopez, nezamenljive kampanje znamke pa redno postavljajo trende v svetovni modi.
Ponudba Jimmy Choo vključuje luksuzno obutev, torbice, modne dodatke in v zadnjih letih tudi parfume, ki so priljubljeni po vsem svetu. Ikonični izdelki so na primer čevlji Romy ali sandali Lance, ki so stalnica na rdečih preprogah. Na področju parfumov znamka navdušuje s kolekcijo Jimmy Choo Eau de Parfum (volumen 60 ml, 100 ml), ki je simbol čutnosti in ženske moči. Posebne omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci vedno prinašajo na trg nekaj novega in izjemnega. Znamka je idealna izbira za ženske, ki iščejo povezavo prefinjenega stila, luksuza in brezčasne elegance – bodisi za posebno priložnost, vsakodnevni samozavesten videz ali izrazit modni dodatek.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00