Bourjois Khôl & Contour
svinčnik za oči
1,2 g za 4,15 €

Bourjois Khôl & Contour svinčnik za oči 003 Misti-Gris je popoln spremljevalec za vsako žensko, ki si želi izrazit in sofisticiran videz. Ta svinčnik za oči priznane znamke Bourjois ponuja natančno aplikacijo in dolgotrajen učinek, ki traja ves dan. Odtenek Misti-Gris je elegantna siva barva, ki vašim očem doda nežen, a še vedno izrazit videz. Idealna izbira za večerne dogodke, kjer želite blesteti.
Znamka Bourjois je znana po svoji dolgoletni tradiciji v izdelavi kakovostne dekorativne kozmetike. Njeni izdelki so priljubljeni zaradi svoje kakovosti in inovativnega pristopa k ličenju. Svinčnik Khôl & Contour je zasnovan tako, da izpolnjuje vse potrebe sodobne ženske, ki išče zanesljiv in enostaven izdelek za vsakodnevno ličenje in posebne priložnosti. Njegova nežna tekstura omogoča enostavno nanašanje in zagotavlja udobno nošenje ves dan.
Svinčnik je primeren za ženske z normalno kožo, ki želijo izpostaviti svoje oči in jim dodati sofisticiran videz.
Nanesite svinčnik vzdolž linije trepalnic za izpostavljanje oči. Za intenzivnejši videz lahko linijo zabrišete s čopičem ali prstom. Primerno za vsakodnevno uporabo in posebne priložnosti.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Destinacija | Za ženske |
| Blagovna znamka | Bourjois |
| Zbirka | Khôl & Contour |
| Vrsta izdelka | Svinčniki za oči, črtala za oči |
| Velikost | 1,2 g |
| Tip kože | Normalno |
| Učinek | Poudarite |
| KATEGORIJE | Oči |
Shranjujte izven dosega otrok., Izdelek uporabljajte le na način in za namen, ki ga je določil proizvajalec.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3614223912124
Bourjois je ikonična znamka dekorativne kozmetike iz Francije, ki jo je leta 1863 ustanovil vizionarski igralec in kozmetični inovator Joseph-Albert Ponsin. Sprva je nastala v pariškem gledališkem svetu, kjer je Ponsin ustvarjal poseben make-up za igralce, da bi na odru izstopali. Prav njegova kreativnost in občutek za estetiko sta postavila temelje znamke, ki se je kmalu razširila tudi izven gledaliških krogov. Skozi leta je Bourjois postala pionir na področju kozmetičnih inovacij, na primer z uvedbo legendarne okrogle škatlice rdečila in kasneje razširitvijo svoje ponudbe z široko paleto dekorativne kozmetike, ki je danes priljubljena po vsem svetu.
Filozofija znamke Bourjois temelji na francoskem šarmu, kreativnosti in veselju do ličenja. Znamka zagovarja vrednote, kot so igrivost, naravna lepota in dostopen luksuz, ki so vedno povezani z edinstvenim pariškim slogom. Pri svojih izdelkih daje poudarek na inovativno sestavo, prijetne teksture in enostavno uporabo, kar omogoča vsaki ženski, da izrazi svojo osebnost. Bourjois se navdihuje z energijo in življenjem v Parizu, kar se odraža v barvitih kolekcijah in izvirnem dizajnu embalaže. Zastopa odgovoren pristop k proizvodnji, izdelki niso testirani na živalih in znamka dolgoročno podpira vrednote etičnega poslovanja. Njene kampanje in komunikacija na družbenih omrežjih prinašajo navdih, veselje in pogum za eksperimentiranje z barvami.
V asortimanu Bourjois najdemo široko paleto izdelkov za ličenje, predvsem make-up, maskare, senčila za oči, šminke, rdečila in lake za nohte. Med najbolj znane izdelke spada ikonično okroglo rdečilo "Little Round Pot Blush" in priljubljena kolekcija šmink "Rouge Edition Velvet", ki sta pridobila priljubljenost zaradi intenzivnih barv in dolgotrajnega učinka. Znamka redno prinaša omejene izdaje in trendovske kolekcije, navdihnjene s pariško modo. Bourjois je idealna izbira za vse, ki iščejo izviren videz, kakovostne izdelke in francoski šarm v vsakodnevnem ličenju.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00