Bourjois Khôl & Contour
svinčnik za oči

Bourjois Khôl & Contour svinčnik za oči 005 Choco-Lacté je popoln spremljevalec za vsako žensko, ki si želi izrazit in eleganten videz. Ta svinčnik za oči iz kolekcije Bourjois je zasnovan tako, da zagotavlja intenzivno barvo in natančne konture, ki trajajo ves dan. Odtenek 005 Choco-Lacté ponuja nežen, a hkrati izrazit rjav ton, ki je primeren za vsakodnevno nošenje in posebne priložnosti, kot so zabave ali romantične večerje.
Znamka Bourjois je znana po svoji dolgi tradiciji na področju dekorativne kozmetike. Njeni izdelki so priljubljeni zaradi kakovosti, inovativne sestave in dostopnosti. Khôl & Contour svinčnik za oči je zasnovan tako, da gladko drsi po koži, kar omogoča hitro in enostavno uporabo. Idealen je za ženske, ki iščejo način, kako poudariti svoje oči in jim dodati globino in izraznost.
Ta svinčnik je primeren za ženske z normalno kožo, ki želijo poudariti svoje oči in jim dodati izrazit videz.
Nanesite svinčnik vzdolž linije trepalnic od notranjega do zunanjega kotička očesa. Za mehkejši videz lahko linijo rahlo razmažete s čopičem.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Destinacija | Za ženske |
| Blagovna znamka | Bourjois |
| Zbirka | Khôl & Contour |
| Vrsta izdelka | Svinčniki za oči, črtala za oči |
| Velikost | 1,2 g |
| Tip kože | Normalno |
| Učinek | Poudarite |
| KATEGORIJE | Oči |
Shranjujte izven dosega otrok., Izdelek uporabljajte le na način in za namen, ki ga je določil proizvajalec.
Coty Inc.
www.coty.com
EAN: 3614223912148
Bourjois je ikonična znamka dekorativne kozmetike iz Francije, ki jo je leta 1863 ustanovil vizionarski igralec in kozmetični inovator Joseph-Albert Ponsin. Sprva je nastala v pariškem gledališkem svetu, kjer je Ponsin ustvarjal poseben make-up za igralce, da bi na odru izstopali. Prav njegova kreativnost in občutek za estetiko sta postavila temelje znamke, ki se je kmalu razširila tudi izven gledaliških krogov. Skozi leta je Bourjois postala pionir na področju kozmetičnih inovacij, na primer z uvedbo legendarne okrogle škatlice rdečila in kasneje razširitvijo svoje ponudbe z široko paleto dekorativne kozmetike, ki je danes priljubljena po vsem svetu.
Filozofija znamke Bourjois temelji na francoskem šarmu, kreativnosti in veselju do ličenja. Znamka zagovarja vrednote, kot so igrivost, naravna lepota in dostopen luksuz, ki so vedno povezani z edinstvenim pariškim slogom. Pri svojih izdelkih daje poudarek na inovativno sestavo, prijetne teksture in enostavno uporabo, kar omogoča vsaki ženski, da izrazi svojo osebnost. Bourjois se navdihuje z energijo in življenjem v Parizu, kar se odraža v barvitih kolekcijah in izvirnem dizajnu embalaže. Zastopa odgovoren pristop k proizvodnji, izdelki niso testirani na živalih in znamka dolgoročno podpira vrednote etičnega poslovanja. Njene kampanje in komunikacija na družbenih omrežjih prinašajo navdih, veselje in pogum za eksperimentiranje z barvami.
V asortimanu Bourjois najdemo široko paleto izdelkov za ličenje, predvsem make-up, maskare, senčila za oči, šminke, rdečila in lake za nohte. Med najbolj znane izdelke spada ikonično okroglo rdečilo "Little Round Pot Blush" in priljubljena kolekcija šmink "Rouge Edition Velvet", ki sta pridobila priljubljenost zaradi intenzivnih barv in dolgotrajnega učinka. Znamka redno prinaša omejene izdaje in trendovske kolekcije, navdihnjene s pariško modo. Bourjois je idealna izbira za vse, ki iščejo izviren videz, kakovostne izdelke in francoski šarm v vsakodnevnem ličenju.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00