Clean Reserve Lush Fleur
parfumirana voda za ženske

Clean Reserve Lush Fleur je esenca elegance in sveže nežnosti, ki vas popelje v cvetoč vrt poln življenja. Ta čudovit parfum znamke Clean je del priljubljene kolekcije Reserve, ki se osredotoča na čiste in naravne vonje. Cvetlični značaj tega vonja je popolnoma izoblikovan in se odlično prilega romantičnim večerom ali pomembnim družabnim dogodkom.
Vonj Lush Fleur se začne s svežimi toni bergamota, maline in mandarine, ki ustvarjajo osvežujoč in energičen uvod. Ko se vonj razvija, srce parfuma razkriva bogato in čutno aromo damaščanske vrtnice, jasmina in gardenije. Te cvetlične sestavine prinašajo vonju globino in prefinjenost, ki je idealna za tiste, ki iščejo nekaj posebnega.
Osnovo vonja tvorijo topli in čutni akordi mošusa, mahu, vanilije in ambre, ki parfumu dajejo dolgotrajen in prijeten vtis. Clean Reserve Lush Fleur ni le vonj, ampak tudi doživetje, ki vaši osebnosti doda edinstven šarm in privlačnost. Ta parfum je zasnovan tako, da poudari vašo naravno lepoto in samozavest.
Za najboljši učinek nanesite Clean Reserve Lush Fleur na pulzne točke, kot so zapestja, vratna arterija ali za ušesi. Te točke proizvajajo toploto, ki pomaga sproščati in razvijati vonj skozi ves dan. Poskrbite, da parfum nanesete na čisto in suho kožo, da se esenca popolnoma izrazi. Izogibajte se drgnjenju zapestij, da ne bi motili zapletene strukture vonja.
Vodja bergamotka, malina, mandarina
Srce damaščanska vrtnica, gardenija, jasmin
Ozadje ambra, mah, mošus, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
Clean Beauty Collective Inc.
www.cleanbeauty.com
EAN: 874034012373
Blagovna znamka Clean je nastala leta 2003 v Združenih državah Amerike, njen ustanovitelj pa je Randi Shinder. Navdih za njen nastanek je bila želja ustvariti dišave, ki spominjajo na svežino in preprostost čistoče, kar je definiralo usmeritev znamke že od samega začetka. Skozi leta si je Clean pridobil trdno mesto med ljubitelji parfumov zaradi svojega izvirnega dojemanja svežine in transparentnosti, ki se razlikuje od tradicionalnih parfumskih sestav. Ključni mejnik je bilo lansiranje ikoničnih dišav, kot sta Clean Warm Cotton ali Clean Fresh Laundry, ki sta postavila nov trend minimalističnih in naravnih parfumov.
Filozofija znamke Clean temelji na vrednotah preprostosti, trajnosti in spoštovanja do okolja. Vsaka dišava je zasnovana z upoštevanjem ekologije – uporabljajo se reciklirani materiali, veganske sestavine in nikoli se ne testirajo na živalih. Znamka podpira koncept čistega življenjskega sloga in črpa navdih iz vsakodnevnih radosti, ki prinašajo občutek dobrega počutja in harmonije. Tematsko se Clean osredotoča na svežino, lahkotnost in avtentičnost, kar se odraža tudi v dizajnu stekleničk in vizualnem slogu komunikacije. V kampanjah se pogosto pojavljajo osebnosti, ki poosebljajo naravno lepoto in samozavest, znamka pa je znana po svojem pristopu, ki spodbuja individualno dojemanje lepote.
V asortimanu Clean prevladujejo predvsem parfumi, med katerimi so najbolj izrazite kolekcije Classic in Reserve, poleg tega pa tudi toaletne vode in losjoni za telo, ki nadaljujejo svež značaj dišav. Ikonični izdelki so na primer Warm Cotton, Rain ali Skin, ki so si pridobili veliko priljubljenost zaradi svoje vsestranskosti in nežnosti. Znamka redno lansira omejene izdaje in edinstvena sodelovanja, ki širijo možnosti izbire za ljubitelje čistih in nezapletenih dišav. Clean je idealna izbira za tiste, ki iščejo brezčasno svežino, občutljivost do narave in minimalistični slog – popolno se prilega sodobnim ljudem z ljubeznijo do preprostosti in avtentičnosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00