Clean Reserve Lush Fleur
parfumirana voda za ženske

Odkrijte Clean Reserve Lush Fleur, edinstveno cvetlično parfumsko vodo, ki vas bo očarala s svojo nežnostjo in svežino. Ta dišava blagovne znamke Clean je del kolekcije Reserve Lush Fleur in je utelešenje prefinjenosti in elegance. Dišava se odpira s svežimi notami bergamota, maline in mandarine, ki vas popeljejo v vrt poln cvetja.
Srce dišave je bogato s cvetovi, kjer se damaščanska vrtnica, jasmin in gardenija harmonično prepletajo in ustvarjajo čuten, a nežen srednji ton. Ti elementi dajejo dišavi romantičen pridih, idealen za večerne izhode ali posebne priložnosti, ko želite pustiti nepozaben vtis.
Osnova prinaša tople note mošusa, mahu, vanilije in ambre, ki dišavi dodajo globino in dolgotrajen učinek. Clean Reserve Lush Fleur je popoln dodatek za ženske, ki iščejo dišavo, ki uteleša čistost in naravno lepoto. Ta parfum je idealna izbira za tiste, ki hrepenijo po nečem izjemnem in pristnem.
Nanesite Clean Reserve Lush Fleur na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in dekolte, da se dišava čim bolje razvije in traja ves dan. Za dolgotrajni učinek nanesite parfum takoj po prhanju na rahlo vlažno kožo. Izogibajte se drgnjenju zapestij, da se dišava ne spremeni. Stekleničko shranjujte na hladnem in suhem mestu, stran od neposredne sončne svetlobe, da ohrani svojo intenzivnost in svežino.
Vodja bergamotka, malina, mandarina
Srce damaščanska vrtnica, gardenija, jasmin
Ozadje ambra, mah, mošus, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
Clean Beauty Collective Inc.
www.cleanbeauty.com
EAN: 874034012632
Blagovna znamka Clean je nastala leta 2003 v Združenih državah Amerike, njen ustanovitelj pa je Randi Shinder. Navdih za njen nastanek je bila želja ustvariti dišave, ki spominjajo na svežino in preprostost čistoče, kar je definiralo usmeritev znamke že od samega začetka. Skozi leta si je Clean pridobil trdno mesto med ljubitelji parfumov zaradi svojega izvirnega dojemanja svežine in transparentnosti, ki se razlikuje od tradicionalnih parfumskih sestav. Ključni mejnik je bilo lansiranje ikoničnih dišav, kot sta Clean Warm Cotton ali Clean Fresh Laundry, ki sta postavila nov trend minimalističnih in naravnih parfumov.
Filozofija znamke Clean temelji na vrednotah preprostosti, trajnosti in spoštovanja do okolja. Vsaka dišava je zasnovana z upoštevanjem ekologije – uporabljajo se reciklirani materiali, veganske sestavine in nikoli se ne testirajo na živalih. Znamka podpira koncept čistega življenjskega sloga in črpa navdih iz vsakodnevnih radosti, ki prinašajo občutek dobrega počutja in harmonije. Tematsko se Clean osredotoča na svežino, lahkotnost in avtentičnost, kar se odraža tudi v dizajnu stekleničk in vizualnem slogu komunikacije. V kampanjah se pogosto pojavljajo osebnosti, ki poosebljajo naravno lepoto in samozavest, znamka pa je znana po svojem pristopu, ki spodbuja individualno dojemanje lepote.
V asortimanu Clean prevladujejo predvsem parfumi, med katerimi so najbolj izrazite kolekcije Classic in Reserve, poleg tega pa tudi toaletne vode in losjoni za telo, ki nadaljujejo svež značaj dišav. Ikonični izdelki so na primer Warm Cotton, Rain ali Skin, ki so si pridobili veliko priljubljenost zaradi svoje vsestranskosti in nežnosti. Znamka redno lansira omejene izdaje in edinstvena sodelovanja, ki širijo možnosti izbire za ljubitelje čistih in nezapletenih dišav. Clean je idealna izbira za tiste, ki iščejo brezčasno svežino, občutljivost do narave in minimalistični slog – popolno se prilega sodobnim ljudem z ljubeznijo do preprostosti in avtentičnosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00