Guerlain Insolence
parfumirana voda za ženske

Guerlain je ime, ki vzbuja luksuz in eleganco, in njegova linija Insolence ni izjema. Ta parfumska voda za ženske predstavlja esenco ženskosti, ki je hkrati čutna in skrivnostna. Insolence je cvetlična dišava, ki združuje nežnost in moč, idealna za ženske, ki si želijo izraziti svojo individualnost. To je dišava, ki vas bo spremljala na večernih družabnih dogodkih, kjer bo pustila nepozaben vtis.
Dišava se odpira s svežimi toni maline, sladkih rdečih jagod in bergamota, ki kompoziciji dodajo živahnost in energijo. Ti elementi se gladko prepletajo s cvetličnim srcem, kjer izstopa vijolica, dopolnjena s cvetovi pomarančevca in vrtnic. Ta kombinacija prinaša v dišavo pridih romantike in elegance. Osnovo dišave tvorijo mošus in sandalovina, ki dodajata globino in čutnost, medtem ko smola in iris ustvarjata celovit sofisticiran vtis.
Insolence ni le dišava, temveč izkušnja, ki prebuja čute in poudarja žensko samozavest. Ta dišava je kot nalašč za ženske, ki želijo biti izrazite in nepozabne. Je popolna izbira za večerne dogodke ali posebne priložnosti, ko želite zablesteti in pritegniti okolico s svojo karizmatično prisotnostjo.
Za najboljši učinek nanesite Guerlain Insolence na pulzne točke, kot so zapestja, vrat, za ušesi in na notranjo stran komolcev. Telesna toplota bo pomagala razviti dišavne sestavine in podaljšala njihovo obstojnost. Za nežnejšo dišavo lahko parfum rahlo poškropite v zrak in se sprehodite skozi oblak dišave, kar bo zagotovilo enakomerno porazdelitev. Ne pozabite, da kakovost parfuma omogoča uporabo v manjših količinah, da traja ves večer.
Vodja bergamotka, limona, malina, sladke rdeče jagode
Srce cvet pomaranče, vijolica, vrtnica
Ozadje iris, jagodičje česmina, mošus, sandalovina, smola
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470101791
Guerlain je ikonična blagovna znamka iz Francije, ki jo je leta 1828 ustanovil Pierre-François-Pascal Guerlain. Njegova vizija združevanja vrhunske kakovosti z inovacijami je znamki vtisnila edinstven pečat, ki jo spremlja še danes. V več kot dveh stoletjih obstoja se je Guerlain zapisal v zgodovino parfumerije in kozmetike ter postal simbol francoske elegance. Med ključne mejnike spadajo legendarne dišave, kot so Jicky (1889), Shalimar (1925) in Mitsouko (1919), ki so vplivale na generacije ustvarjalcev in razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlain temelji na iskanju lepote, pogumu ustvarjati in globokem spoštovanju tradicije ter narave. Znamka se že dolgo zavzema za trajnost – pri proizvodnji parfumov in kozmetike uporablja kakovostne naravne sestavine z ozirom na okolje ter ne testira na živalih. Navdih črpa iz umetnosti, francoskega šarma in eksotičnih krajev, kar se odraža v izvirnih kompozicijah in natančni izdelavi stekleničk. Guerlain že dolgo sodeluje z uglednimi osebnostmi, med katerimi je bila tudi igralka Angelina Jolie kot ambasadorka dišave Mon Guerlain. Znamka je znana tudi po vizualno močnih kampanjah in poudarku na estetiki v vseh komunikacijskih kanalih.
Asortiman Guerlain vključuje široko ponudbo parfumov, luksuzne nege za kožo, dekorativne kozmetike in ikoničnih šmink. Med glavnimi izdelki so legendarna parfumska kolekcija Aqua Allegoria, orientalska klasika Shalimar in inovativna linija nege za kožo Abeille Royale. Izjemne so tudi omejene izdaje in umetniška sodelovanja, ki pogosto ponujajo edinstvene stekleničke ali posebne količine dišav. Znamka nagovarja ljubitelje luksuza, ki iščejo izvirnost, zgodovino in vrhunsko kakovost – idealna je za tiste, ki si želijo izjemne izkušnje v svetu lepote in parfumov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00