Guerlain Insolence
parfumirana voda za ženske

Guerlain se ponaša z bogato zgodovino na področju parfumov, njihova linija Insolence pa je pravi dragulj, ki navdušuje s svojo neustavljivo cvetlično kompozicijo. V srcu te dišave se skriva edinstvena mešanica, ki nagovarja ženske, ki se ne bojijo izraziti svoje drznosti in poguma. Insolence je parfum, ki prinaša trenutek razkošja v vsakdanjik in je idealna izbira za večerne dogodke, kjer želite zasijati in postati središče pozornosti.
Na začetku te dišave vas očara svežina bergamotke in limone, dopolnjena s sladkostjo rdečih jagod in malin. Ta kombinacija ustvarja nežen, a še vedno izrazit uvod, ki prebudi vse čute. Ko se dišava razvije, se v srcu pojavijo očarljive vijolice, vrtnice in cvet pomarančevca, ki parfumu dodajo mehkobo in ženstvenost. Ti cvetlični toni se elegantno prepletajo in ustvarjajo prefinjeno in hkrati čutno vzdušje.
Osnova dišave je bogata in globoka, zahvaljujoč mošusu, smoli, jagodam dresni, peruniki in sandalovini. Ta mešanica daje dišavi dolgotrajen značaj in pušča nepozaben vtis. Parfumska voda Guerlain Insolence je popolno utelešenje elegance in prefinjenega okusa, ki bo razveselila vsako žensko, ki hrepeni po izjemni izkušnji.
Nanos parfumske vode Guerlain Insolence je preprost, a zelo učinkovit. Za najboljši učinek nanesite dišavo na pulzne točke, kot so zapestja, vratna arterija ali za ušesne mečice, kjer se dišava lahko lepo razvije. Priporočamo, da parfum nanesete po prhanju, ko je koža čista in navlažena, kar pomaga dišavi, da se bolje oprime in traja dlje. Stekleničko hranite na hladnem, temnem mestu, da dišava čim dlje ohrani svojo kakovost.
Vodja bergamotka, limona, malina, sladke rdeče jagode
Srce cvet pomaranče, vijolica, vrtnica
Ozadje iris, jagodičje česmina, mošus, sandalovina, smola
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470101784
Guerlain je ikonična blagovna znamka iz Francije, ki jo je leta 1828 ustanovil Pierre-François-Pascal Guerlain. Njegova vizija združevanja vrhunske kakovosti z inovacijami je znamki vtisnila edinstven pečat, ki jo spremlja še danes. V več kot dveh stoletjih obstoja se je Guerlain zapisal v zgodovino parfumerije in kozmetike ter postal simbol francoske elegance. Med ključne mejnike spadajo legendarne dišave, kot so Jicky (1889), Shalimar (1925) in Mitsouko (1919), ki so vplivale na generacije ustvarjalcev in razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlain temelji na iskanju lepote, pogumu ustvarjati in globokem spoštovanju tradicije ter narave. Znamka se že dolgo zavzema za trajnost – pri proizvodnji parfumov in kozmetike uporablja kakovostne naravne sestavine z ozirom na okolje ter ne testira na živalih. Navdih črpa iz umetnosti, francoskega šarma in eksotičnih krajev, kar se odraža v izvirnih kompozicijah in natančni izdelavi stekleničk. Guerlain že dolgo sodeluje z uglednimi osebnostmi, med katerimi je bila tudi igralka Angelina Jolie kot ambasadorka dišave Mon Guerlain. Znamka je znana tudi po vizualno močnih kampanjah in poudarku na estetiki v vseh komunikacijskih kanalih.
Asortiman Guerlain vključuje široko ponudbo parfumov, luksuzne nege za kožo, dekorativne kozmetike in ikoničnih šmink. Med glavnimi izdelki so legendarna parfumska kolekcija Aqua Allegoria, orientalska klasika Shalimar in inovativna linija nege za kožo Abeille Royale. Izjemne so tudi omejene izdaje in umetniška sodelovanja, ki pogosto ponujajo edinstvene stekleničke ali posebne količine dišav. Znamka nagovarja ljubitelje luksuza, ki iščejo izvirnost, zgodovino in vrhunsko kakovost – idealna je za tiste, ki si želijo izjemne izkušnje v svetu lepote in parfumov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00