Kenzo Kenzo pour Homme Boisée
Toaletna voda za moške
Ni na zalogi

Odkrijte esenco moškosti z Kenzo Kenzo pour Homme Boisée, toaletno vodo, ki uteleša svobodo in naravno energijo. Ta dišava je del ikonične linije Kenzo pour Homme Boisée, ki izstopa s svojo edinstveno kombinacijo naravnih in lesnih tonov. Kenzo, znamka znana po svoji drznosti in kreativnosti, prinaša to dišavo za moške, ki se ne bojijo biti svoji in želijo izraziti svojo edinstvenost.
Dišava se odpre s svežimi toni mete in bazilike, ki takoj oživijo čute in dodajo občutek svežine. V srcu kompozicije se nahajajo rožmarin in poper, ki dišavi dodajo začinjen in dinamičen značaj. Osnovo tvorijo globoki in topli toni vetiverja in cedrovine, ki puščajo dolgotrajen in karizmatičen vtis. Ta lesna dišava je idealna izbira za večerne dogodke ali posebne priložnosti, ko želite pustiti nepozaben vtis.
Kenzo Kenzo pour Homme Boisée je utelešenje elegance in moči narave, kar ga naredi neustavljivo izbiro za sodobnega moškega. Steklenička s prostornino 100 ml je zasnovana tako, da odraža minimalistično in moško estetiko, ki je značilna za znamko Kenzo. Ta parfum ni le dišava, ampak tudi doživetje, ki vas popelje v svet, kjer se sodoben dizajn srečuje z naravno inspiracijo.
Za dosego maksimalnega učinka nanesite toaletno vodo Kenzo Kenzo pour Homme Boisée na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta mesta naravno oddajajo toploto, ki pomaga dišavi sproščati njen vonj čez cel dan. Za dolgotrajen učinek priporočamo nanos po tuširanju na čisto in suho kožo. Ne pozabite, da je manj včasih več, zato zadostuje nekaj pršil za ustvarjanje nepozabnega vtisa.
Vodja bazilika, meta
Srce rožmarin, začimbe
Ozadje cedrov les, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3352810307648
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00