Kenzo Kenzo pour Homme Boisée
Toaletna voda za moške
Ni na zalogi

Kenzo prinaša v svet moških dišav edinstven izdelek z imenom Kenzo pour Homme Boisée. Ta parfum je praznovanje moškosti in elegance, popolnoma utelešeno v njegovi lesni esenci. Znamka Kenzo je znana po svoji sposobnosti povezovanja narave z mestno dinamiko, kar se odraža tudi v tej dišavi. Kenzo pour Homme Boisée je idealna izbira za sodobnega moškega, ki ceni avtentičnost in naravno moč.
Dišava se začne s svežimi toni bazilike in mete, ki dodajo energijo in vitalnost. Te sveže komponente se postopoma prepletajo s začinjenim srcem, sestavljenim iz rožmarina in popra, ki dišavi dodata pridih skrivnostnosti in globine. V osnovi se razvije bogata aroma vetiverja in cedrovine, ki kompoziciji dodata trdnost in trajnost. Ta sofisticirana mešanica sestavin zagotavlja, da je dišava nepozabna in izjemno prijetna na koži.
Kenzo pour Homme Boisée je idealna izbira za večerne dogodke, ko želite pustiti trajen vtis. Ta parfum je popoln spremljevalec za moške, ki želijo izžarevati samozavest in eleganco v vsakem trenutku. S tem parfumom boste pripravljeni na katerokoli družabno srečanje ali romantično večerjo, kjer sta eleganca in stil na prvem mestu.
Nanesite Kenzo pour Homme Boisée na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi, kjer se dišava najbolje razvije in traja najdlje. Za optimalen učinek nanesite po prhanju, ko je koža najbolje hidrirana in pripravljena sprejeti dišavo. Izogibajte se drgnjenju zapestij med seboj, da ne poškodujete dišavnih sestavin. Za dolgotrajen učinek lahko rahlo poškropite tudi oblačila, vendar se izogibajte občutljivim materialom.
Vodja bazilika, meta
Srce rožmarin, začimbe
Ozadje cedrov les, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3352817607055
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00