Kenzo L´Eau Intense pour Homme
Toaletna voda za moške

Kenzo prinaša novo dimenzijo svežine in elegance s kolekcijo L´Eau Intense pour Homme. Ta toaletna voda za moške je popolno utelešenje moškosti in moči narave. Z vonjem, ki vas obdaja z energijo in karizmo, je idealna izbira za samozavestne moške, ki radi sprejemajo nove izzive. Lesni značaj vonja je zasnovan tako, da poudari vašo osebnost in pusti trajen vtis.
V središču tega vonja se skriva črna bazilika, ki prinaša nepričakovano globino in svežino. Ta nenavaden element daje vonju edinstven značaj in ga naredi nepozabnega. V srcu vonja se prepletajo toni vetiverja in cedre, ki ustvarjajo harmonijo, ki evocira moč in mir narave. Idealna za večerne dogodke ali pomembne priložnosti, ko želite izstopati in pustiti nepozaben vtis.
Kenzo L´Eau Intense pour Homme je več kot le vonj; je izraz sloga in elegance. Zasnovana je za moške, ki vedo, kaj hočejo, in se ne bojijo to pokazati. S tem vonjem boste vedno korak pred ostalimi, pripravljeni presenetiti in navdihniti.
Nanesite toaletno vodo Kenzo L´Eau Intense pour Homme na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in notranja stran komolcev. Te površine telesa oddajajo toploto, ki pomaga, da se vonj popolnoma razvije. Za dolgotrajen učinek priporočamo nanos na rahlo navlaženo kožo. Izogibajte se drgnjenju zapestij skupaj, da ne motite vonjnih komponent. Idealno je nanesti po tuširanju ali kopanju, ko so pore odprte in vonj lažje prodre v kožo.
Srce črna bazilika
Ozadje cedra, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872297739
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00