Kenzo L´Eau Intense pour Homme
Toaletna voda za moške

Kenzo je znamka, znana po svoji drzni kombinaciji tradicionalne obrti in sodobnega dizajna, kar se popolnoma odraža v njihovih parfumih. L´Eau Intense pour Homme, toaletna voda, ki prinaša svežino in intenzivnost hkrati, je odličen primer te filozofije. Navdihnjena z dinamiko narave, ponuja osvežujočo izkušnjo, ki je idealna za moške, ki radi premagujejo meje in iščejo nove izzive.
Ta lesna dišava je značilna po svojih svežih in pikantnih tonih. Dišava se začne z eksplozijo limete in yuzuja, ki parfumu dodata iskrivo in energično uvod. V kombinaciji z lahkimi toni bazilike ustvarja ta glava vonja vtis svežine in vitalnosti. V srcu parfuma prevladuje črna bazilika, ki dodaja globino in skrivnostnost, kar naredi vsak trenutek poseben. Končna nota cedre in vetiverja dodaja vonju moško eleganco in moč.
Kenzo L´Eau Intense pour Homme je idealna izbira za moške, ki cenijo povezavo med naravo in eleganco. To je dišava, ki se prilega pomembnim dogodkom ali večernim prireditvam, kjer želite pustiti trajen vtis. Njena edinstvena sestava zagotavlja, da ne boste spregledani in vedno boste v središču pozornosti.
Za najboljše rezultate nanesite toaletno vodo Kenzo L´Eau Intense pour Homme na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Te površine telesa oddajajo toploto, ki pomaga, da se vonj bolje razvije in dolgo traja. Izogibajte se drgnjenju zapestij po nanosu, da ne poškodujete dišavnih sestavin. Za osvežitev čez dan lahko dišavo po potrebi večkrat nanesete.
Vodja bazilika, limeta, yuzu
Srce črna bazilika
Ozadje cedra, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872297685
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00