Kenzo L'Eau Kenzo 2
Toaletna voda za moške

Kenzo prinaša svežino v svet moških dišav s toaletno vodo L'Eau Kenzo 2. Ta edinstven parfum je utelešenje moderne elegance in svežine, ki jo bo cenil vsak moški, ki hrepeni po nevsakdanjem vonjalnem doživetju. Na začetku vas osvežita grenivka in grenka pomaranča, ki se prepletata s pikantnim pridihom ingverja. Ta dinamična kombinacija daje dišavi iskriv začetek, idealen za aktiven dan ali poslovni sestanek.
V srcu dišave se razvijajo aromatični toni brina in sivke, ki prinašajo mir in harmonijo. Te sestavine ustvarjajo popolno ravnovesje med svežino in sprostitvijo, kar to dišavo naredi idealno izbiro za popoldansko druženje s prijatelji ali romantično večerjo. Kenzo L'Eau Kenzo 2 je zasnovan tako, da dopolni vašo osebnost in vam doda samozavest ob vsaki priložnosti.
Osnovo dišave tvorijo cedra, vetiver in smreka, ki parfumu dodajo globino in moškost. Ti lesni toni zaključujejo dišavno kompozicijo z nežnostjo in eleganco, značilno za Kenzo. Zaradi harmonične kombinacije citrusnih in lesnih sestavin je ta dišava idealna za moške, ki iščejo svežino in prefinjenost v enem steklenički.
Za maksimalni učinek nanesite L'Eau Kenzo 2 na pulzne točke telesa, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta območja ustvarjajo toploto, ki pomaga dišavi, da se bolje razvije in traja ves dan. Za nežnejšo dišavno izkušnjo lahko dišavo nanesete tudi na lase ali oblačila. Izogibajte se drgnjenju zapestij po nanosu, da se posamezne sestavine dišave ne razgradijo in ohranijo svojo prvotno sestavo. Parfum shranjujte na hladnem in suhem mestu, da ohrani svojo kakovost in intenzivnost.
Vodja ginger, grenivka, grenka pomaranča
Srce brin, sivka
Ozadje cedra, smreka, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274871929495
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00