Kenzo L'Eau Kenzo 2
Toaletna voda za moške

Kenzo L'Eau Kenzo 2 toaletna voda za moške je svež in energičen vonj, ki prinaša v vsakdanje življenje pridih citrusne svežine. Kenzo, znan po svoji inovativni in kreativni viziji, s tem vonjem prinaša osvežujočo izkušnjo, ki je idealna za moške, ki iščejo vitalnost in dinamiko. Kolekcija L'Eau Kenzo 2 je praznovanje naravnih elementov in čistosti, kar se popolnoma odraža tudi v tej toaletni vodi.
Vonj se odpira z eksplozijo svežine zahvaljujoč zgornjim notam iz ingverja, grenke pomaranče in grenivke, ki dodajajo intenziven citrusni pridih. V srcu se razvijajo toni brina in sivke, ki prinašajo nežno začinjenost in aromatično globino. Osnovo vonja tvori kombinacija smreke, vetiverja in cedre, ki zagotavljajo lesno stabilnost in moško eleganco. Ta vonj je popolna izbira za dnevno nošenje v pisarni ali za neformalna srečanja s prijatelji, kjer želite pustiti svež in energičen vtis.
Kenzo L'Eau Kenzo 2 je resnično praznovanje svežine in narave. Ta toaletna voda prinaša občutek čistosti in ponovnega rojstva, idealna za sodobnega moškega, ki ceni energijo in vitalnost. Prostornina 50 ml je praktična in enostavno prenosljiva, kar jo naredi odličnega sopotnika na poti.
Za najboljši učinek nanesite Kenzo L'Eau Kenzo 2 toaletno vodo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta mesta pomagajo sproščati vonj skozi ves dan zaradi toplote telesa. Poskrbite, da bo steklenička shranjena na hladnem in suhem mestu, da vonj ohrani svojo svežino in intenzivnost. Izogibajte se drgnjenju zapestij po nanosu, da ne bi porušili strukture vonja.
Vodja ginger, grenivka, grenka pomaranča
Srce brin, sivka
Ozadje cedra, smreka, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274871929488
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00