Kérastase Nutritive Bain Satin 2
negovalni šampon za suhe in občutljive lase

Odkrijte moč profesionalne nege z Kérastase Nutritive Bain Satin 2, šamponom, oblikovanim posebej za suhe in občutljive lase. Znamka Kérastase je sinonim za razkošje in kakovost v svetu lasne kozmetike, njena linija Nutritive pa je usmerjena v intenzivno hranjenje in hidratacijo. Ta šampon je idealna izbira za tiste, ki iščejo rešitev za suhe lase, ki potrebujejo nežno, a učinkovito nego.
Kérastase Nutritive Bain Satin 2 je obogaten z edinstveno formulo, ki lase ne samo očisti, ampak jih tudi globinsko nahrani. Zaradi svoje nežne teksture je primeren za vsakodnevno uporabo in pušča lase mehke, sijoče ter enostavne za oblikovanje. Ta šampon je popolna izbira za ženske, ki želijo svojim lasem nuditi profesionalno nego v udobju doma.
Ta šampon je idealen za suhe in občutljive lase, ki potrebujejo intenzivno hranjenje in hidratacijo. Primeren je za vsakodnevno uporabo.
Nanesite majhno količino šampona Nutritive na mokre lase, nežno masirajte lasišče in nato temeljito sperite. Za najboljše rezultate uporabite balzam iz linije Nutritive.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Šamponi |
| Blagovna znamka | Kérastase |
| Zbirka | Nutritive |
| Velikost | 500 ml |
| Vrsta las | Suhi lasje |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474636384563
Kérastase je vrhunska blagovna znamka za nego las, ki prihaja iz Francije in je bila ustanovljena leta 1964 pod okriljem podjetja L'Oréal. Nastanek blagovne znamke je bil navdihnjen z vizijo pionirskega raziskovalnega tima iz laboratorijev L'Oréal, katerih cilj je bil prinesti inovacije in luksuzno nego na raven profesionalnih salonov v svet lasne kozmetike. Zaradi nenehnih raziskav in poudarka na kakovosti je Kérastase hitro postala simbol zdravih in lepih las, pri čemer so pomembni mejniki v zgodovini blagovne znamke uvedba prvih personaliziranih lasnih ritualov in prelomnih produktnih linij, ki so vplivale na trg po vsem svetu.
Blagovna znamka Kérastase temelji na vrednotah inovacije, znanstvenega pristopa in luksuza. V središču njene filozofije je nega las po meri, ki spoštuje edinstvenost vsakega tipa las in potreb strank. Poudarek na trajnost in odgovorno proizvodnjo je viden v uporabi reciklabilne embalaže in vse večji meri naravnih sestavin v izdelkih. Kérastase se navdihuje z lepoto, modo in najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, kar se odraža ne le v samih izdelkih, temveč tudi v njihovi elegantni vizualni komunikaciji. Med znane osebnosti, ki se povezujejo z blagovno znamko, sodijo na primer Emily Ratajkowski ali Claudia Schiffer, in izrazite kampanje na družbenih omrežjih pogosto nagovarjajo ženske, ki iščejo kombinacijo luksuza, nege in vidnih rezultatov.
Asortiman Kérastase je obsežen in vključuje šampone, balzame, maske, serume, olja ter posebne kure za različne tipe las in lasišče. Med najbolj ikonične kolekcije sodijo na primer Kérastase Nutritive za suhe lase, Kérastase Résistance za krepitev oslabljenih las ali luksuzna linija Kérastase Elixir Ultime, ki je znana po svojih hranilnih oljih. Blagovna znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi lasnimi stilisti in influencerji, s čimer prinaša inovativne trende neposredno v domačo nego. Kérastase je idealna izbira za tiste, ki si želijo zdravih, lepih in profesionalno negovanih las – bodisi gre za ženske, ki iščejo vsakodnevni luksuzni ritual, bodisi moške, ki cenijo natančno nego in vrhunske rezultate.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00