Kérastase Resistance Volumifique Volume-Boosting Powder
prašek za volumen las

Odkrijte čarobnost volumna z Kérastase Resistance Volumifique Volume-Boosting Powder. Ta inovativni puder je zasnovan posebej za tanke lase, ki hrepenijo po volumnu in vitalnosti. Blagovna znamka Kérastase je sinonim za luksuzno nego las, njena kolekcija Resistance pa je znana po svoji sposobnosti krepitve in zaščite las pred poškodbami. Podkolekcija Volumifique je osredotočena na dodajanje volumna, ne da bi obtežila lase, kar je idealno za vsakodnevno uporabo.
Ta puder je popolna izbira za ženske, ki želijo svojim tankim lasem dodati volumen in teksturo. Zaradi lahke konsistence se enostavno nanaša in pušča lase polne življenja in gibanja. Idealen je za posebne priložnosti, ko želite, da vaši lasje izgledajo popolno, bodisi se odpravljate na zabavo ali pomemben poslovni sestanek.
Ta puder je idealen za tanke lase, ki potrebujejo dodaten volumen in teksturo. Primeren je za ženske, ki želijo doseči polnejši videz las.
Za najboljše rezultate nanesite majhno količino pudra na suhe lase, osredotočite se na korenine. Nežno vmasirajte in uredite po potrebi. Resistance Volumifique je odlična izbira za hitro osvežitev pričeske čez dan.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Utrdila za lase |
| Blagovna znamka | Kérastase |
| Zbirka | Resistance |
| Podkolekcije | Volumifique |
| Velikost | 30 x 2 g |
| Vrsta las | Tanki lasje |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474630546288
Kérastase je vrhunska blagovna znamka za nego las, ki prihaja iz Francije in je bila ustanovljena leta 1964 pod okriljem podjetja L'Oréal. Nastanek blagovne znamke je bil navdihnjen z vizijo pionirskega raziskovalnega tima iz laboratorijev L'Oréal, katerih cilj je bil prinesti inovacije in luksuzno nego na raven profesionalnih salonov v svet lasne kozmetike. Zaradi nenehnih raziskav in poudarka na kakovosti je Kérastase hitro postala simbol zdravih in lepih las, pri čemer so pomembni mejniki v zgodovini blagovne znamke uvedba prvih personaliziranih lasnih ritualov in prelomnih produktnih linij, ki so vplivale na trg po vsem svetu.
Blagovna znamka Kérastase temelji na vrednotah inovacije, znanstvenega pristopa in luksuza. V središču njene filozofije je nega las po meri, ki spoštuje edinstvenost vsakega tipa las in potreb strank. Poudarek na trajnost in odgovorno proizvodnjo je viden v uporabi reciklabilne embalaže in vse večji meri naravnih sestavin v izdelkih. Kérastase se navdihuje z lepoto, modo in najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, kar se odraža ne le v samih izdelkih, temveč tudi v njihovi elegantni vizualni komunikaciji. Med znane osebnosti, ki se povezujejo z blagovno znamko, sodijo na primer Emily Ratajkowski ali Claudia Schiffer, in izrazite kampanje na družbenih omrežjih pogosto nagovarjajo ženske, ki iščejo kombinacijo luksuza, nege in vidnih rezultatov.
Asortiman Kérastase je obsežen in vključuje šampone, balzame, maske, serume, olja ter posebne kure za različne tipe las in lasišče. Med najbolj ikonične kolekcije sodijo na primer Kérastase Nutritive za suhe lase, Kérastase Résistance za krepitev oslabljenih las ali luksuzna linija Kérastase Elixir Ultime, ki je znana po svojih hranilnih oljih. Blagovna znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi lasnimi stilisti in influencerji, s čimer prinaša inovativne trende neposredno v domačo nego. Kérastase je idealna izbira za tiste, ki si želijo zdravih, lepih in profesionalno negovanih las – bodisi gre za ženske, ki iščejo vsakodnevni luksuzni ritual, bodisi moške, ki cenijo natančno nego in vrhunske rezultate.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00