Loewe Solo Loewe Cedro
Toaletna voda za moške
Ni na zalogi

Loewe predstavlja mojstrovino v svetu moških parfumov z imenom Solo Loewe Cedro. Ta toaletna voda je esenca elegance in moškosti, idealna za moškega, ki išče harmonijo med tradicijo in modernostjo. S prostornino 50 ml je ta parfum popoln spremljevalec za vsakodnevno nošenje in posebne večerne dogodke. Vonj je umeščen v kontekst narave, kjer lesni toni pripovedujejo zgodbo o moči in stabilnosti.
Kolekcija Solo Loewe Cedro je znana po svoji sposobnosti zajeti bistvo prefinjene preprostosti. Uvod vonja vas pozdravi s svežino mandarine in pikantnostjo rožnatega popra, ki ustvarjata osvežujoč in dinamičen vstop. V srcu parfuma se razcvetijo toni sivke in muškatnega oreščka, ki prinašajo v vonj naravno mehkobo in toplino. Osnovna sestava z lesnimi akordi cedre in sladkim benzojinom pušča dolgotrajen vtis poln elegance.
Loewe je znamka, ki temelji na kakovosti in izvirnosti, kar se odraža tudi v tem vonju. Solo Loewe Cedro je ustvarjen za moške, ki cenijo avtentičnost in želijo izraziti svojo osebnost. Popolno se prilega večernim dogodkom, kjer lahko zasije v vsej svoji lepoti in pusti nepozaben vtis.
Za dosego optimalnega učinka nanesite toaletno vodo Solo Loewe Cedro na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Tako se vonj aktivira s telesno toploto in postopoma sprošča svoje esence čez dan. Izogibajte se drgnjenju zapestij med seboj, da se nežni toni vonja ne uničijo. Za dolgotrajen učinek lahko vonj slojite z nevtralnim telesnim mlekom. Shranjujte stekleničko na hladnem in suhem mestu, stran od neposredne sončne svetlobe, da ohranite kakovost in intenziteto vonja.
Vodja mandarina, rožnati poper
Srce muškatni orešček, sivka
Ozadje benzoin, cedra
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.loewe.com
EAN: 8426017053198
Loewe je ikonična španska znamka, katere korenine segajo v leto 1846, ko jo je v Madridu ustanovila skupina lokalnih obrtnikov, na katerih delo je leta 1872 nadaljeval nemški obrtnik Enrique Loewe Roessberg. Prav njegovo ime je znamki dalo nezamenljivo identiteto, in zahvaljujoč njegovi strasti do natančne obdelave usnja se je Loewe hitro uveljavila kot sinonim za vrhunske usnjene izdelke. Zgodovina znamke je prepletena s številnimi ključnimi mejniki, med katerimi so pridobitev naziva dvorskega dobavitelja španske kraljeve družine in širitev asortimana z luksuznimi parfumi in modnimi dodatki, ki so pridobili svetovno priznanje.
Filozofija Loewe temelji na povezovanju tradicionalne obrti z modernim dizajnom, kjer je poudarek na izvirnosti, trajnosti in spoštovanju naravnih materialov. Znamka je znana po svojem odgovornem pristopu k proizvodnji – uporablja izbrane in pogosto ekološko certificirane kože ter druge naravne surovine in daje poudarek na lokalno obrtniško proizvodnjo. Kreativni koncept znamke se navdihuje s špansko kulturo, umetnostjo in naravo, kar se odraža ne le v dizajnu ikoničnih torbic, ampak tudi v edinstvenih kompozicijah dišav in vizualnih kampanjah. Svetovne osebnosti, kot sta Penélope Cruz in Beyoncé, Loewe uvrščajo med svoje priljubljene znamke, izrazita komunikacija na družbenih omrežjih in sodelovanja z vodilnimi umetniki pa znamki dajejo nezamenljiv stil.
V asortimanu Loewe prevladuje predvsem luksuzna usnjena galanterija, a znamka ponuja tudi izrazite kolekcije parfumov, modnih dodatkov, nakita in ready-to-wear oblačil. Med ikonične izdelke spadajo na primer torbica Puzzle, parfumska linija Loewe 001 ali kolekcija Botanical Rainbow, ki prinaša sveže, naravne dišave v različnih količinah za moške in ženske. Redno se pojavijo omejene izdaje in sodelovanja z umetniškimi osebnostmi, ki kolekcijam dodajo ekskluzivnost in nov vidik. Loewe je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo luksuza, brezčasnosti in inovacije ter cenijo izjemno kakovost s poudarkom na detajlih in trajnosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00