Paco Rabanne Ultrared Man
Toaletna voda za moške
100 ml za 32,14 €
Na zalogi, ponedeljek 22. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
32,14 €

Paco Rabanne se znova predstavlja kot mojster inovacije in sloga s toaletno vodo Ultrared Man. Ta citrusna mojstrovina je popolna kombinacija energije in elegance, ki jo bodo cenili moški, ki iščejo edinstven vonj za posebne trenutke. Dišava je skrbno zasnovana, da deluje sveže in hkrati zapeljivo, kar jo naredi idealno izbiro za večerne družabne dogodke ali intimna srečanja.
Vonj Ultrared Man se začne z eksplozijo svežine zahvaljujoč zgornjim notam krvave pomaranče, ki takoj prebudijo čute. Sledi srce dišave, kjer se sladkost praline meša z nežnimi toni tonke. Ta kombinacija ustvarja topel in privlačen srednji del, ki je kot nalašč za tiste, ki se ne bojijo biti v središču pozornosti. Dišavo zaključuje osnova iz pačulija in vanilije, ki ji dodaja globino in dolgotrajen vtis.
Paco Rabanne Ultrared Man je izraz izvirnosti in prefinjenosti. Ta toaletna voda je ne le prikaz natančnega parfumerijskega mojstrstva, temveč tudi simbol samozavesti in sloga. Je popoln dodatek za moške, ki želijo pustiti trajen vtis in pritegniti pozornost v vsakem trenutku.
Za najboljši rezultat nanesite toaletno vodo Paco Rabanne Ultrared Man na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta mesta bodo zagotovila, da bo dišava bolje reagirala s telesno toploto in sprostila svojo polno intenziteto. Za daljšo trajnost vonja lahko nežno popršite tudi po oblačilih, vendar se izogibajte kontrastnim materialom, ki bi se lahko obarvali. Ne pozabite, da je manj včasih več; parfum nanesite zmerno, da ohranite njegovo prefinjenost.
Vodja krvava pomaranča
Srce fižol Tonka, praline
Ozadje pačuli, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
ANTONIO PUIG S.A
www.rabanne.com
EAN: 3349666005972
Paco Rabanne je ikonična znamka, ki izvira iz Španije, njen zgodba pa se je začela pisati leta 1966, ko jo je ustanovil Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo. Paco Rabanne, po izobrazbi arhitekt, je v svet mode in parfumov prenesel svojo drznost eksperimentirati in prestopati meje tradicionalnega oblikovanja. Prva kolekcija, ki je uporabljala netradicionalne materiale, kot sta kovina in plastika, je povzročila pravo senzacijo v Parizu in začela pot znamke med pionirje modnega in lepotnega industrije. Ključni mejnik je bil debut parfuma Calandre leta 1969 in kasneje tudi predstavitev legendarnega vonja 1 Million, ki je spremenil svet moških parfumov.
Filozofija Paco Rabanne temelji na kombinaciji nekonvencionalnosti, drznosti in futurizma. Znamka se ne boji rušiti stereotipov in prinašati v svet lepote in mode nove impulze in sveže ideje. V ustvarjanju se odraža navdih umetnosti, arhitekture in moderne tehnologije, kar je vidno ne le v oblikovanju stekleničk, temveč tudi v originalnem slogu modnih kolekcij. Trajnost in etični pristop igrata vedno večjo vlogo – znamka se osredotoča na inovativne materiale in transparentnost proizvodnje. Prepoznavni obrazi kampanj so postale svetovne zvezde, kot sta Dua Lipa in Nick Jonas, stil komunikacije na družbenih omrežjih pa je v duhu samozavesti in izvirnosti.
V ponudbi Paco Rabanne prevladujejo predvsem parfumi, ki so postali kultni po vsem svetu – od slavne linije 1 Million do ženske kolekcije Lady Million, pa vse do modernih vonjev Invictus in Olympea. Znamka ponuja tudi izdelke za nego telesa in las, kozmetične darilne sete ter v modni diviziji brezčasne dodatke in nakit. Ikonični izdelki, kot je 1 Million v 100 ml, so med najbolj iskanimi darili in osebnimi izbirami kupcev skozi generacije. Omejene izdaje in posebne kolekcije pogosto nastajajo v sodelovanju z umetniki in znanimi osebnostmi, kar krepi edinstven značaj znamke. Paco Rabanne je idealna izbira za tiste, ki iščejo izjemnost, izvirnost in želijo izraziti svoj stil brez kompromisov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00