Paco Rabanne Ultrared Man
Toaletna voda za moške

Odkrijte svet Paco Rabanne s toaletno vodo Ultrared Man, ki prinaša izjemno doživetje citrusne svežine z nepričakovanimi sladkimi toni. Ta dišava je ustvarjena za sodobnega moškega, ki se ne boji izstopati iz množice in poudariti svojo edinstvenost. Ultrared Man je popoln spremljevalec za večerne dogodke ali sproščena srečanja, kjer želite pustiti nepozaben vtis.
Dišava Ultrared Man se začne z jasnimi in svežimi toni krvave pomaranče, ki vas takoj pritegnejo s svojo energijo in vitalnostjo. Ta svežina se prepleta s slastno sladko mešanico tonka fižola in pralinov v srcu dišave, dodajata kompoziciji čutnost in globino. V osnovi se nato razvijejo topli toni vanilije in pačulija, ki dišavo zaključijo z nežno eleganco.
Paco Rabanne je znamka, ki je sinonim za inovacije in drzne zasnove. Njihova linija Ultrared Man je ustvarjena za tiste, ki iščejo nekaj izjemnega. S to dišavo boste postali središče pozornosti in izrazili svojo osebnost s pogumom in stilom.
Nanesite toaletno vodo Ultrared Man na pulzne točke, kot so zapestja, vrat ali za ušesi, kjer se dišava najbolje razvije. Za intenzivnejši učinek nanesite po prhanju na čisto kožo. Izogibajte se drgnjenju zapestij med seboj, da ne porušite vonjnih sestavin. Ta dišava je idealna izbira za večerne priložnosti, ko želite zasijati in pustiti dolgotrajen vtis.
Vodja krvava pomaranča
Srce fižol Tonka, praline
Ozadje pačuli, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
ANTONIO PUIG S.A
www.rabanne.com
EAN: 3349666005996
Paco Rabanne je ikonična znamka, ki izvira iz Španije, njen zgodba pa se je začela pisati leta 1966, ko jo je ustanovil Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo. Paco Rabanne, po izobrazbi arhitekt, je v svet mode in parfumov prenesel svojo drznost eksperimentirati in prestopati meje tradicionalnega oblikovanja. Prva kolekcija, ki je uporabljala netradicionalne materiale, kot sta kovina in plastika, je povzročila pravo senzacijo v Parizu in začela pot znamke med pionirje modnega in lepotnega industrije. Ključni mejnik je bil debut parfuma Calandre leta 1969 in kasneje tudi predstavitev legendarnega vonja 1 Million, ki je spremenil svet moških parfumov.
Filozofija Paco Rabanne temelji na kombinaciji nekonvencionalnosti, drznosti in futurizma. Znamka se ne boji rušiti stereotipov in prinašati v svet lepote in mode nove impulze in sveže ideje. V ustvarjanju se odraža navdih umetnosti, arhitekture in moderne tehnologije, kar je vidno ne le v oblikovanju stekleničk, temveč tudi v originalnem slogu modnih kolekcij. Trajnost in etični pristop igrata vedno večjo vlogo – znamka se osredotoča na inovativne materiale in transparentnost proizvodnje. Prepoznavni obrazi kampanj so postale svetovne zvezde, kot sta Dua Lipa in Nick Jonas, stil komunikacije na družbenih omrežjih pa je v duhu samozavesti in izvirnosti.
V ponudbi Paco Rabanne prevladujejo predvsem parfumi, ki so postali kultni po vsem svetu – od slavne linije 1 Million do ženske kolekcije Lady Million, pa vse do modernih vonjev Invictus in Olympea. Znamka ponuja tudi izdelke za nego telesa in las, kozmetične darilne sete ter v modni diviziji brezčasne dodatke in nakit. Ikonični izdelki, kot je 1 Million v 100 ml, so med najbolj iskanimi darili in osebnimi izbirami kupcev skozi generacije. Omejene izdaje in posebne kolekcije pogosto nastajajo v sodelovanju z umetniki in znanimi osebnostmi, kar krepi edinstven značaj znamke. Paco Rabanne je idealna izbira za tiste, ki iščejo izjemnost, izvirnost in želijo izraziti svoj stil brez kompromisov.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00