Kenzo Flower by Kenzo
Toaletna voda za ženske
Ni na zalogi

Kenzo prinaša v svet dišav edinstveno izkušnjo s toaletno vodo Flower by Kenzo. Ta cvetlična dišava je utelešenje nežnosti in elegance, ki vas bo očarala že ob prvem vdihu. Dišava se odpira s svežimi akordi glogovih cvetov in črnega ribeza, dopolnjenimi z nežno bolgarsko vrtnico in sočno mandarino. Ta kombinacija ustvarja svež in sijoč uvod, ki prebudi čute.
V samem srcu dišave se nahajajo bogati toni jasmina in opoponaksa, ki prinašajo pridih eksotike in globine. Parma vijolica in vrtnica dodajata kompoziciji nežnost in harmonijo, ki očara vsako žensko, ki hrepeni po sofisticiranem in hkrati naravnem vonju.
Osnova dišave je sestavljena iz belega mošusa in vanilije, ki zagotavljata dolgotrajen in zapeljiv zaključek. Ta dišava je idealna izbira za romantične večere ali posebne priložnosti, ko želite pustiti nepozaben vtis. Steklenička z možnostjo ponovnega polnjenja dodatno podpira ekološki pristop znamke Kenzo, kar jo naredi ne le lepo, ampak tudi trajnostno dopolnilo vaši kozmetični zbirki.
Za najboljše rezultate nanesite Kenzo Flower by Kenzo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta mesta naravno oddajajo toploto, ki pomaga razvijati in sproščati dišavo skozi ves dan. Da bi se vonj ohranil čim dlje, ga nanesite na čisto in hidrirano kožo. Steklenička z možnostjo ponovnega polnjenja omogoča enostavno ponovno polnjenje, kar je praktična in trajnostna rešitev za vsakodnevno uporabo.
Vodja bolgarska vrtnica, glog, mandarina, črni ribez
Srce jasmin, opoponax, parmska vijolica, vrtnica
Ozadje beli mošus, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00