Kenzo Flower by Kenzo
Toaletna voda za ženske
Ni na zalogi

Kenzo prinaša neustavljivo izkušnjo s toaletno vodo Flower by Kenzo. Ta dišava je nežna poklon moči in lepoti cvetlic, ki postajajo simbol ženske elegance in naravne lepote. Kenzo Flower by Kenzo je cvetlična dišava, ki se odpira s svežim pridihom sicilijanske limone in nežnim vonjem bolgarske vrtnice. Ta uvod vas popelje na sprehod po cvetočem vrtu, kjer vsak cvet pripoveduje svojo edinstveno zgodbo.
V srcu parfuma prevladuje sladka in čutna vanilija, ki prinaša občutek domačnosti in udobja. Je kot objem, ki greje in pomirja. Dišava se zaključi z nežno osnovo belega mošusa, ki celotni kompoziciji dodaja lahkotnost in zračnost. Kenzo Flower by Kenzo je idealen spremljevalec za romantične večere, ko želite zasijati in pustiti nepozaben vtis.
Kenzo je ustvaril to dišavo za ženske, ki se ne bojijo izraziti svoje nežnosti in hkrati moči. Flower by Kenzo ni le parfum, ampak tudi izraz življenjskega sloga, ki slavi lepoto narave in harmonijo z njo. Steklenička s prostornino 50 ml je zasnovana tako, da je ne le praktična, ampak tudi estetsko privlačna, kar jo naredi popoln dodatek za vašo toaletno mizico.
Nanesite toaletno vodo Flower by Kenzo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi, kjer se bo vonj najbolje razvijal. Za dolgotrajen učinek je idealno parfum nanesti na kožo takoj po prhanju, ko je koža še rahlo vlažna. Izogibajte se drgnjenju zapestij skupaj, da ne poškodujete dišavnih molekul. Shranjujte stekleničko na hladnem in suhem mestu, stran od neposredne sončne svetlobe, da ohranite kakovost vonja.
Vodja bolgarska vrtnica, sicilijanska limona
Srce vanilija
Ozadje beli mošus
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872404298
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00