Kenzo Flower by Kenzo
Toaletna voda za ženske
Ni na zalogi

Kenzo predstavlja svojo ikonično linijo Flower by Kenzo, ki je postala simbol moderne elegance in naravne lepote. Ta toaletna voda je popolno utelešenje cvetlične esence, ki slavi edinstvenost vsake ženske. Z možnostjo ponovnega polnjenja ni le ekološka izbira, temveč tudi dokaz, da lahko luksuz in trajnost hodita z roko v roki.
V zgornjih notah dišave Flower by Kenzo se prepletajo svežina bolgarske vrtnice z nežnimi toni črnega ribeza in gloga, obogatenimi s sočno mandarino. Ta edinstvena kombinacija ustvarja čuten uvod, ki je tako energičen kot ženstven. Srce dišave je prava cvetlična simfonija, kjer se vrtnica, jasmin in parma vijolica združijo z eksotičnim opoponaksom, kar ustvarja harmonijo, ki poboža čute.
Osnova dišave prinaša mehkobo in globino s kombinacijo belega mošusa in sladke vanilije, ki ustvarjajo dolgotrajno privlačnost. Flower by Kenzo je popolna za tiste, ki iščejo dišavo, ki poudari njihovo ženstvenost in eleganco. Idealna izbira za romantične večere ali posebne dogodke, kjer želite zasijati s svojo osebnostjo.
Za maksimalen učinek in dolgotrajen vonj nanesite Flower by Kenzo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta mesta oddajajo toploto, ki pomaga sprostiti in razviti aromatične sestavine dišave. Z možnostjo ponovnega polnjenja lahko svoj najljubši parfum uživate vedno znova, ne da bi morali kupiti novo stekleničko. Hranite dišavo na hladnem in suhem mestu, da ohrani svojo prvotno kakovost.
Vodja bolgarska vrtnica, glog, mandarina, črni ribez
Srce jasmin, opoponax, parmska vijolica, vrtnica
Ozadje beli mošus, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3352818517858
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00